Menu rozwijane

22 marca 2017

Edity na Momio - #05

Witajcie Ekusie!

Jest to nowa odsłona tej to serii!

Nie przedłużając, Zaczynijmy!

Zuzak26


Juki: Pomysł kreatywny, ale wykonanie słabe... Nie będę się dłużej rozgadywać, ocena: 5/10.

Bułka i Hlep


Juki: Niestety nie udało mi się wszystkiego zapisać bo wspaniały zbadaj" mi nie zadziałał, po pszykro. Rysunek, czyli moja słabość *-*. Przyczepiłbym się to tych białych śladów w okolicach kiwatów, oraz do rzęs. Ocena:8/10


Amy D


Juki: Kukryku na głowie zawsze jest ok! Szczerze kukuryku za bardo kukuryku (jestem dziwny ok). Gdyby było mniej kukuryku (juki powtarzasz się) to by było lepiej. Ocenka 8,5/10


To by było na tyle!

Zachęcam was to napisania waszych ocen w kom!

Życzę wam  Miłego Dnia!

5 komentarzy:

  1. Eeeej te ostatnie włoski fajne są.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy edit jakoś wydaje mi się prosty i nie widzę nic specjalnego w tym, Drugi też jest słaby jak dla mnie. Natomiast trzeci edit jest super i na prawde mi sie podoba :>

    pumpchkin

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne te edity 1 naj<3
    blacknka

    OdpowiedzUsuń