Menu rozwijane

05 marca 2017

Hot or Not #30


Wszystkie look'i z #mymomiohot oceniamy po kolei, każda stylizacja (wyjątkiem są te dodawane pod rząd przez jedną osobę) na # zostanie umieszczona w horn.

Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot

Juki*-*Juki
disnow blacki: Bartuś c: Hmm.. look jest w dość prostej kolorystyce. Sam look nie jest jakoś odkrywczy c: Bardzo prosty look ale nie mam czego się doczepić. Moja ocena to HOT-

Cermenina: Muszę przyznać, że naprawdę ciekawie to wygląda. Wywaliłabym lub zamieniła tylko te rękawiczki, lekko się gryzą z całością. Oprócz tego wszystko jest w porządku. Może jakieś soczewki w bardziej żywym kolorze lepiej by tu grały, ale i tak jest ładnie. HOT-


Hektor22J
disnow blacki: Yuoo, look, który jak widać jest sylwestrowy... okej c: Jest tu straszny bałagan. Kolorystyka jako tako jest zachowana, tylko te usta ughh. Zdjęłabym to coś na głowę i może okulary. Moja ocena to HOT/NOT

Cermenina: A tutaj mamy trochę za dużo wszystkiego. U góry z dodatków jedyne co pasuje to okulary, reszta bajbaj. Dół ma się już trochę lepiej. Prawie nie zauważyłam, że bluzka wychodzi spod kurtki, ale prezentuje się to dosyć okej. Problemem dolnej partii stylizacji jest to, że wygląda lekko tandetnie. Na pochwałę zasługuje trzymanie się samego srebra i włosów, które fajnie to przełamały. NOT+


dolphina1
disnow blacki: Hmm.. ten look jest bardzo ładny. Kolory fajnie pasują do siebie, nie jest on jakiś bardzo prosty i przerysowany. Zmieniłabym tu tylko włosy i zdjęła szminkę oraz ten choker zamieniła na czarny c: 
Moja ocena to HOT-

Cermenina: Od razu widać tu look początkującego. Mimo to, nie jest taki zły. Całość psuje makijaż, lepiej byłoby bez niego. Same ubrania są poprawnie do siebie dobrane, szkoda tylko, że to full biało-czarny komplet. Torebka zlewa się ze spódnicą,ale nie szkodzi to całości. Usunąć makijaż, dodać coś na głowę i będzie cudownie! HOT/NOT


VanAma1234
disnow blacki: Niebiesko mi xD Zamieniłabym okulary na jakieś inne c:  Look taki moim zdaniem ciężki do oceny xD Nie wiem co o nim powiedzieć. HOT/NOT

Cermenina: Komplet stworzony pod jeden, prosty kolor, już mały minusik ode mnie. Bluzka, spódnica i buty są dobrze dobrane. Jednak przydałby się jakiś mały dodatek przy ciele. Nakrycie głowy ewentualnie do wymiany albo usunięcia, a reszta jest sympatyczna. HOT/NOT


Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!


Ankietę dostarczyły profilki.pl

7 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja jak dla mnie HOT/NOT. HOT dlatego ze stylizacja jest pomyslowa i na prawde wyglada super, natomiast NOT, poniewaz stylizacja jak dla mne jest zbyt zwyczajna i prosta do odtworzenia :) Druga stylizacja jak dla mnie NOT poniewaz wg mi sie nie podoba. Wiem ze sttlizacja pewnie byla robiona na sylwestra ale i tak nie przypadla mi do gustu. Trzecia stylizacja NOT, nic specjalnego i zachwycajacgo. Czwarta HOT- stylizacja fajna, ale kaprlusza bym zaoszczedzil oraz dodal bym tu jakies dodatki czy cos xd

    Od razu mowie ze to tylko moja opinia i nie musicie sie z nia zgadzac :)

    Pumpchkin

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chcę być oceniana :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech... Kilka razy robiłam Looka i nic

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe kiedy ja się dostanę :) a tak ogólnie to looki całkiem spoko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie looki oceniamy po kolei chyba, że ktoś wstawia kilka pod rząd. W tym poście dopiero wyszyłyśmy z 2016 roku, więc proszę nie dziwcie się, że Was jeszcze nie ma ;d Ocenimy każdego kto się zgłosił, nie wybieramy zgłoszeń jak nam się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm.. ostatnia stylizacja najbardziej mi się spodobała taka wiosenna, lekka. Kojarzy mi się z takim kolorowym ptaszkiem, jakby przemalować wróbla na niebiesko XDD
    Cermeninka a może będziecie dodawać 2 razy w tygodniu Hot or Not jeśli macie takie zaległości jeszcze z końca roku? A stylizacji jest naprawdę dużo.
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczekiwania vs rzeczywistość- tak powiem XD

      Usuń