Menu rozwijane

25 marca 2017

Hot or Not #32


Wszystkie look'i z #mymomiohot oceniamy po kolei, każda stylizacja (wyjątkiem są te dodawane pod rząd przez jedną osobę) na # zostanie umieszczona w horn.

Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot


pumpchkin
disnow blackiHmmm.. Look zrobiony praktycznie z jednej dostawy (no bo czapka, torebka i kurtka zajmują tu 2/4) Zmieniłabym tu oczy na różowe/żółte czy jakiś taki podobny kolor. A no i dałabym innego septum'a. Moja ocena to HOT/NOT

Cermenina: Wydaje mi się, że look w większości został sklecony z jednej dostawy. Za to mały minusik. Przechodząc do samej stylizacji, opiera się na dwóch kolorach co również nie jest za dobre w tym przypadku. Rzeczy są dopasowane do siebie okej. Jedynie zmieniłabym czapkę, bądź włosy, ponieważ nie pasują do siebie kształtem. Ogólnie -całość jest poprawna. HOT/NOT


gosik090704
disnow blackiAle tu jest bajzel. Pandy i pantery (czy jakieś takie zwierze z tymi plamkami xD) nie pasują do siebie no sory. Zdjęłabym czapkę i zmieniła soczewki i look już byłby inny. Moja ocena to HOT/NOT

Cermenina: Z jakiegoś powodu widzę tu mały potencjał. Zdecydowanie tym co zepsuło doszczętnie ten komplet jest czapka. Prawdę mówiąc, gdyby nie ta panda na głowie i kombinezon pod spodem to look wyglądałby naprawdę dobrze. W tej sytuacji po prostu powiewa kiczem. NOT+


Alexxia
disnow blackiLook prosty i oklepany. Zdjęłabym róg jednorożca i buty zmieniła na np. jakieś niebieskie ale ciemne (no takie, które by pasowały do koszuli). Moja ocena to HOT/NOT

Cermenina: Taki sobie zwyczajny look. Wywaliłabym tylko róg i tyle, jest po prostu ok. HOT/NOT


Ziomeczk i Juki*-*Juki
disnow blackiŁeeee... bardzo *bardzo* prosty look. Zdjęłabym róg jednorożca. No w sumie to tyle ale stylizacja jest za prosta. Moja ocena to HOT/NOT

Cermenina: Ziomeczk i Juki wstawili bliźniaczy look, nie ma sensu oceniać tego osobno więc lecimy z jednym lookiem. W każdym razie, koolejna poprawna stylizacja. Do tego dokładnie jak w stylizacji wyżej -wyrzuciłabym róg. Dalszy komentarz jest raczej zbędny. HOT/NOT


Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

Ankietę dostarczyły profilki.pl

4 komentarze:

  1. Podoba mi się tylko 3 stylizacja. Resztą nie jest zła, ale też nie zadowala
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja obłędna!!! Najlepsza jaką widziałem OMG!!! HOT+. Druga też mi się podoba. Jest taka...inna xdd jednak to pomieszanie nie jest za dobre. Moja ocena to HOT/NOT. Trzecia jak dla mnie zbyt zwyczajna i nie przyciągnęła by mojej uwagi dlatego NOT. Czwarta jest lepsza chociaż podobnie jak trzecia nic specjalnego HOT/NOT.

    *To tylko moje opinie i nie musicie się z nimi zgadzać :)*

    pumpchkin

    OdpowiedzUsuń
  3. HOT!!!!!!!!!!!!!!! wszystkie<3
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  4. -pumpchkin Hot/Not
    -gosik090704 Hot/Not
    -Alexxia Hot-
    -Ziomeczk i Juki Hot

    OdpowiedzUsuń