Menu rozwijane

19 marca 2017

Sławnym być #12


Hej! Tu Dis i Cer!
Pamiętacie jeszcze "Sławnym być" ? xD
Trochę *bardzo Dis bardzo* to zaniedbałam. Przepraszam. 
Dziś ubrałam się za kota Cer a ona za mojego królika! Nie było łatwo..

Cermenina
 
Nie bij dis. ): Prawdę mówiąc to jestem zadowolona z koloru skóry. Nie sądziłam, że jakoś uda mi się uzyskać szary. Wyglądam lekko creepy. Poza tym myślę, że jest okej. 
Mam zawał okej. Mój królik NA PEWNO byłby z ciebie dumny xDDD.

Disnow Blacki

Mrrr? 


To na tyle tego postu! Macie jakąż propozycję za co się następnym razem przebrać? :p 

PS. Dziękujemy Rose za reklamę xD <3 

10 komentarzy:

  1. Świetne podobieństwa xdd Fajny pomysł na post. Nie wiem czy ja bym cos wymyślił mając upodobnić sie do jakiegoś zwierzęcia xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło ❤ I przy okazji piękne macie zwierzaki❤
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł. Jestem na blogu od niedawna, więc nie pamiętam tej serii. Współczuję ubierania się za królika
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Już mówiłam, że się rozmnożyły ci koty :D :D

      Usuń
  5. Może Cer za myszkę, a Dis za papugę, co?

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh, a czy te na zdjęciach to nie wy? ( ͡° ͜ʖ ͡° ) Nie no, jesteście pewno ładniejsze <3
    ~Madzik <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanko, czy tan pasek z napisami: "wywiady", "strana główna" itp. Jest jakimś gadżetem? Jak tak to mogłabym wiedzieć jakim?
    za odpowiedź z góry dziękuję (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten króliś xD Pięknie, pięknie! <3
    Jestem ciekawa kolejnych postów do tej serii i Dis proszę cię nie zaniedbuj jej bo cię utłukę młotkiem xD
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń