Menu rozwijane

08 marca 2017

Tygodniowy Brzydal #16- Wyniki

Niektóre wyróżnienia zostaną tak jak ostatnio jeszcze dopisane. Zaczynamy od nich:

!Wyróżnienia są rozdawane przez osoby, które je sponsorują, nie przez blog!

Dod. nagroda od użytkowniczki WikiXD2288 w postaci momo jednorożca wędruje do:
emilia600

Dod. nagroda od użytkowniczki KAJA 532  w postaci momo misia wędruje do:
nela66

Dod. nagroda od użytkowniczki KAJA 532 w postaci prezentu do 6 szafirów wędruje do:
Liwiunia

Dod. nagroda od użytkowniczki AngelllPatty w postaci momo serc, babeczki i tęczy wędruje do:
tancerka Emi

Dod. nagroda od użytkowniczki Shaula w postaci momo misia wędruje do:
Kellow.

Dod. nagroda od użytkowniczki LoveQA w postaci 6 silniejszych momo wędruje do:
Anzik.

Dod. nagroda od użytkowniczki LoveQA w postaci 6 słabszych momo wędruje do:
Liwiunia

Dod. nagroda od użytkowniczki marticzka7  w postaci prezentu do 3 szafirów wędruje do:
= Jotek =

Dod. nagroda od użytkowniczki marticzka7  w postaci momo jednorożca wędruje do:
Sophie 16

Dod. nagroda od użytkowniczki marticzka7  w postaci momo serc wędruje do:
LittleCandi

Dod. nagroda od użytkowniczki patjac723 w postaci momo serc, babeczki i tęczy wędruje do:
LenQa30

Dod. nagroda od użytkowniczki patjac723 w postaci momo od cukierków w dół wędruje do:
madzik20

Dod. nagroda od użytkowniczki haniacho2 w postaci momo serc, babeczki i prezentu do 450 diamentów wędruje do:
Rita*

Dod. nagroda od użytkowniczki mellisa w postaci 6 silniejszych momo wędruje do:
Kellow.

Dod. nagroda od użytkowniczki mellisa w postaci 6 słabszych momo wędruje do:
Rita*

Dod. nagroda od użytkownika Cat Noir w postaci wszystkich momo do serc wędruje do:
Roxsiana 02

Dod. nagroda od użytkowniczki LittleCandi w postaci dwunastu momo wędruje do:
nela66

Dod. nagroda od użytkowniczki Cirila w postaci momo jednorożca wędruje do:
klasa15

Dod. nagroda od użytkowniczki Cirila w postaci momo serc wędruje do:
mellisa


Gratulacje!
(ps. Chcesz zostać sponsorem tak jak WikiXD2288 , KAJA 532, AngelllPatty, Shaila, LoveQA, marticzka7, patjac723, haniacho2, mellisa, Cat Noirczy, Cirila też LittleCandi w następnym brzydalu? Napisz do mnie (Cermenina) i sam ustal komu dasz nagrodę.)


 


 






•••
Gratulacje!
Następny konkurs jak zawsze odbędzie się za dwa tygodnie, w piątek albo sobotę.
Nagrody od bloga zostaną rozdane dziś. Od sponsorów- dziś, jutro, bądź zostały już rozdane. Jak napisałam wyżej, niektóre zostaną jeszcze dopisane.
 Dziękujemy za zgłoszenia i zapraszamy na następny konkurs!

22 komentarze:

  1. No szkoda, że nie wygrałam :(
    -CrazyOlkaXD

    OdpowiedzUsuń
  2. No trudno! Spróbuję następnym razem
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra w zeszłym brzydalu hejtowałam że cały czas wygrywają te same osoby ale teraz mam fajne (Według mnie ..) rozwiąza nie ...może by po prostu osoby które są sponsorami to by np. wysyłali (Do głównego organizatora) 1-2 dni w cześniej jakie osoby wygrają i np. Organizator konkursu (Chyba Cermenina...) mogłaby stworzyć taki czat ..i np. Jakaś paulina chce dać nagrodę kaśce i jeszcze jakaś wiktoria też chce dac nagrodè kaśce no i wtedy by poprostu się one jakoś ugadały na to żeby jedna z nich wybrała inna ..-Uważam że to by było sprawiedliwe i wtedy by więcej osób wygrywało ...
    (Z góry sory za ort)
    ~Wirilok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi sie ze takie rozwiązanie mogłabyś wprowadzić w swoim blogu. Tymbardziej nie każdy ma czas na tworzenie czatów i kontaktowanie sie z każdym z osobna kogo wybiera. No nie wiem ale jak dla mnie pomys bezsensu xd

      Usuń
    2. Dla mnie twoja propozycja jest bezsensu. Jeśli ktoś chce dac komuś nagrodę to dlaczego ma z tego zrezygnować?
      Jeśli look jest ładny a nie jest na podium to na to zasługuje.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Bardzo gratuluje wygranym osoba, niektóre stylizacje na prawdę są super i zasługują na swoje miejsca. Stylizacja Kozlix jest zwyczajna i prosta a mimo to jest ładna. Jeszcze raz gratuluje wszystkim ;)

    Pumpchkin

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja decyzja, nikt cię nie trzyma ( : Ale proszę cię o uszanowanie naszego zdania! Jeśli nam się spodoba jakiś look i damy go na podium TO JEST NASZA DECYZJA

      Usuń
    2. Znajdź 3 najlepsze osoby z ok. 100 zgłoszeń. Napisz mi dlaczego powinny zająć topkę. :) Wtedy porozmawiamy, ponieważ wg. mnie te looki były naj.

      Usuń
  6. Nie żebym była hamska czy coś ;c Ale... Wygrywają te os które mają fejma np. taka Kozlix- moderatorka, albo pejper ;____;
    Tacy jak ja którzy nie mają fejmu może udziału nie będą brać jak macie oceniać wedłyług fejma
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, rozumiem twoje oburzenie, jednak oceniany jest sam look, a nie osoba.
      Osobiście to mój trzeci raz na podium i kilka wyróżnień z wszystkich moich 13 zgłoszeń. Szczerze, nie powiedziałbym, że jestem jakimś większym fejmem. :D

      Pozdrawiam i życzę powodzenia w następnych brzydalach.

      Usuń
    2. Znajdź 3 najlepsze osoby z ok. 100 zgłoszeń. Napisz mi dlaczego powinny zająć topkę. :) Wtedy porozmawiamy, ponieważ wg. mnie te looki były naj.

      Usuń
    3. Ja kiedyś dostałam 4 nagrody,a jakoś nie jestem fejmem.
      -Klaudia!!

      Usuń
    4. Znaczy może ja się wypowiem bo tutaj o mnie mowa udział w brzydalu brałam również wtedy kiedy nie byłam modem oraz miałam o wiele niższy level a czasami udawało mi się być na podium, nawet wtedy dość często. ;p
      Jest tutaj oceniany wygląd looka a nie osoby.
      Ja przeglądając chmurkę zobaczę coś ciekawego np. jakiś edit to mnie edit przyciąga a nie osoba.
      To że akurat są to looki "fejmów" to czysta losowość lub może własnie dlatego są "fejmami" bo ich styl bycia podoba się ludzikom.
      I nie tak zostały zrobione zasady brzydala by każdy miał szanse wygrać.
      Liczy się tutaj pomysłowość. ^-^

      Usuń
  7. Mam 63 lvl i chcę dawać nagrodę w #tygodniowybrzydal7

    OdpowiedzUsuń
  8. Poziom był naprawdę wyrównany. Aż mi samej jest trudno wybrać jak teraz patrzę na wszystkie looki.
    Ogromnie mi się spodobał look nela666 jest taki słodki i kojarzy mi się właśnie z misiem, z dzieciństwem.
    Wszystkim bardzo gratuluję i życzę również powodzenia w następnych brzydalach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jeeezuuu. Naprawdę, podziwiam was laski, bo sama miałam napewno powyżej dziesięciu potencjalnych kandydatów na wygraną, i w tej edycji, poziom był tak wyrównany, że praktycznie bardzo wiele osob miało takie same szanse, to strasznie fajne! Ten brzydal jest jednym z najlepszych, aż szkoda, ze nie brałam udziału tym razem mehmeh )): btw, podoba mi sie szczególnie to, że looki wyróżnione, tez były niczego sobie no
    Ogolnie to kocham tygodniowego brzydala numer 16, wszystkie looki sa takie cute no
    Pozdrawiam, ja
    A tak serix to oczywiscie xwitexxx e

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście look miejsca 1 mi się nie podoba Ale szanuję decyzję 😊😊😊 gratki wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie miejsce pierwsze mi się nie podoba..

    OdpowiedzUsuń
  12. Żałuję że nie brałam udziału teraz ciągle czekam na następny który nie długo będzie :)
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń