Menu rozwijane

23 marca 2017


Taki napis widnieje tuż przed wyróżnieniami od dwóch brzydali czyt. miesiąca. Mimo to nadal nam mówcie jakie okropne osoby wybieramy do nagród dodatkowych.

Wyróżnienia jakoś się pojawiły i były po prostu dodatkiem do brzydala. Nie są główną częścią konkursu, równie dobrze mogłoby ich nie być. Mogłyby być tylko 3 miejsca, czyli 3 zwycięzcy. Zamiast tego przy dobrych lotach wygrywa po 10-20 osób?

 Nie będę podważać gustu innych, bo to po prostu niemiłe, więc nie mogę zabronić wybrania kogoś w brzydalu. Obecnie jestem wkurzona i tyle. :)

5 komentarzy:

  1. ps powstanie regulamin dla sponsów

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, ok ja nie nażekam na sponsorów

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze pod wynikami brzydala są komentarze jeszcze pisane z anonimów to mnie najbardziej rozwala! Oraz to ze ludzie maja ból dupy o to ze ktoś ich nie wybrał... nie można zrozumieć tak prostej rzeczy ze nagrody przydzielają osoby i nie koniecznie podoba im sie ten look ;/ MASAKRA zreszta jak wam sie nie podoba zawsze możecie nie brać udziału w konkursach wtedy ja będę brać udziały i więcej dla mnie ;)

    Pumpchkin

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uważam ze dodatkowe nagrody to świety pomysł
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podobają dod.nagrody co prawda nigdy nie wygrałam ale to i tak jest supcio:) A jak się komuś nie podoba niech nie bierze udziału
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń