Menu rozwijane

10 marca 2017

Nowa Dostawa - Cukierkowe szaleństwo!

Witajcie!

Do sklepu trafiła nowa dostawa!

Jest ona utrzymana w strasznie kalorycznym stylu.
lubię takie
Zaczynajmy!


Nowa ikonka jest ciekawa...


Pierwsza jest dla mnie słaba. Druga oraz czwarta to ciekawe sukienki, natomiast trzecia i piąta nie przypadły mi do gustu/


Te żelkowe są ekscytujące, a ta z Nutellą nie kojarzy mi się zbyt dobrze.


Słabiutkie trochę...


Fajowe!


Meh...


Śmieje się z tego.


Fajnie, że za diamenty! Same w sobie są ciekawe.


Te cukierki z tyłu mnie nie przekonują, te jabłko w polewie, która przypomina donuta z biedronki jest fajne. Te yyy... Coś z tyłu takie nawet.


Extra!


Hmmm... Nawet fajne!


Zakochałem się!

Co sądzicie o nowej dostawie?

Dajcie znać w komentarzu!

Życzę wam Miłego Dnia!

6 komentarzy:

  1. Kolekcja słaba nie zachwyca mnie ale kupiłem pare rzeczy i wszystkie włosy kolorystyczne. Fajnie ze włosy są za diamenty i są nawet w przystępnej cenie.

    Pumpchkin

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna dostawa, lecz wiele fajnych rzeczy jest za szafiry.
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmmm... Czy tylko mnie zastanawia fakt, że nie ma tam pod obrazkami ubrań "licznika" który pokazuje ile zostało czasu aby kupić te rzeczy?!?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy tylko mi sie strasznie podoba ta bluza z nutella, i praktycznie o niej marze?? XDDD
    dostawa słaba, bardzo słaba. Kupiłam tylko narazie włosy, ale nie mam zamiaru kupowac niczego wiecej ( NO CHYBA ZE TA BLUZA Z NUTELLA JASNA SPRAWA)
    xwitexxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah.. chyba kupię włosy, no jak zwykle jestem optymistycznie nastawiona na każdą dostawę a tu bum.. prawię nic się nie da skomponować. Totalna klapa no XD
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  6. nikt jeszcze wtedy nie wiedział, że ta kolekcja będzie trwała na momio aż do dnia dzisiejszego ��

    OdpowiedzUsuń