Menu rozwijane

27 stycznia 2017

Vaiana/ Moana atakuje momio!

Hej! Tu Dis.
Przed chwilą do sklepu doszła dostawa z bajki Vaiana. Tak w Polsce to Vaiana a w niektórych Moana.
Tiki dał nam specjalnie na dostaę 400 diamentów ;) Rzeczy nie są drogie i to jest na plus


Zaczynamy!


Bluzki są śliczne. Podobają mi się kolory i cena hehe. Jedyna bluzka, która mnie nie urzekła to ta pierwsza czerwona. Bym się skusiła na tą za 3 szafiry ale poczekam jeszcze.

 
Tutaj dałam pare rzeczy z innych kategorii bo jest ich mało.
Sukienka droga i chyba nie warta swojej ceny. "Buty" bardzo mi się podobają. Te cosie to em nie kupię. Polecam mieć to coś na zielonym tle w głowie, polecam serio xD 

Spódniczki te 2 ostatnie są super. Psują do bluzek. A te 2 z przodu ehh. Nie warte ceny jak dla mnie. 

Spodnie jak spodnie. Chyba one są do tych dłuższych koszul. Włosy za 5 szafirów a nie 6 no spoko. Kupiłam blond bo najładniejsze. Nie zostanę Vaianą ):

Torba jak torba ale mi się podoba. Ta bransoletka z kwitów jest bardzo fajna ale nie będę jej nosić znając mnie. Naszyjnik ciekawy i ładny a te 2 ostatnie takie sobie. 

 
Tatuaż wreszcie jakiś nowy szkoda, że za szafiry.. "Szaliki" świetne. Kocham je 

Tutaj mam taki bonus. Czyli strój Vaiany

~Disnow Blacki

5 komentarzy:

  1. To właściwie nie bajka, a raczej film animowany, ale 99% z nas uważa animowane produkcje za bajki.

    Hektor22J

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety jak dla mnie dostawa nie trafiona. Nic mnie nie urzakło,jedyne co zakupię to bluzeczkę. :)
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy będą odpowiedzi na te pytania?

    OdpowiedzUsuń
  4. To "coś" to wiosło

    OdpowiedzUsuń