Menu rozwijane

29 stycznia 2017

Hot or Not #27


Wszystkie look'i z #mymomiohot oceniamy po kolei (nie wliczając honorowych), każda stylizacja na # zostanie umieszczona w hrn.

Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot

EwciaaQQ
disnow blackiProsty biały look. Nic nadzwyczajnego. Ale nie mogę się do niczego przyczepić bo look jest ładny. 
Wszystko do siebie pasuje ale jest taki bardzo prosty. Moja ocena tHOT-

Cermenina:Jak patrzę na ten look, to trochę ciężko jest mi się skupić. Tło lekko się zlało. Przechodząc do samej stylizacji, baza jest dobra, ale dodatki są źle dobrane. Usunęłabym okulary, nie wyglądają dobrze w tym zestawieniu. HOT/NOT

KawaiiPegaz
disnow blacki:Dół nie pasuje do góry. Tzn. ten róg psuje wszystko jak dla mnie. Look nie jest też jakiś oryginalny.
Jest no okej ale nic nadzwyczajnego. Moja ocena to HOT/NOT

Cermenina: Naprawdę zastanawiam się co tutaj robi ten kolczyk. Próbowałam spojrzeć z kilku stron na to, ale nie kapuję. Nawet jakby zmienić dodatki, piórnio nie pasuje do kształtu włosów. Róg również za dobrze tu nie wygląda. Poza tym dół jest ładny, cieszy mnie wykorzystanie mniej 'przy ciele' spodni. HOT/NOT

EmooNishiaa
disnow blacki: Ta twarz tego pieska mnie już tak wnerwia. Ona jest wszędzie a nigdzie nie pasuje. To smutne. Zdjęłabym szalik bo on tu wgl. nie pasuje. Kolczyki nie wiem co tam robią... Moja ocena to HOT/NOT

Cermenina: Trzeci look i trzecie takie same włosy. W każdym razie nie ma to znaczenia. Kolczyki definitywnie do wywalenia, piesek też tak od czapy. Ponownie problem tkwi w dodatkach, jednak tutaj zupełnie do siebie nie pasują. Gdyby je usunąć, nie zostaje za dużo. Ubrania bazowe są bardzo proste. Pocieszającą rzeczą jest twarz, która jakoś się prezentuje. NOT+

Sevilas
disnow blacki: Bardzo prostu i zwykły look. Wszystko pasuje do siebie. Nie ma co więcej mówić bo sami widzicie. Moja ocena to HOT- "-" jest za to, że ten look jest baaaardzo prosty. Nic nadzwyczajnego. 

Cermenina: Nieskomplikowana, ale śliczna. Nie ma tu się do czego doczepić, wszystko wygląda tak naturalnie. Dam HOT, a co mi tam.


Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

Ankietę dostarczyły profilki.pl

5 komentarzy:

  1. Dka mnie poerwsza stylizacja jest HOT/NOT niby fajne jednak nic nadzwyczajnego.Druga stylizaca zdecydowanie NOT (sorka) nie podoba mi sie, poniewaz takie stylizacje przejadly mi sje juz na momio. Trzecia twg mne to HOT/NOT, poniewaz jeet look jest fajny brakuje mi tu torebki, a NOT bo ne rozumiem co robi tu ten pies. Jest fajny, ale w tej kompozycji mi nie pasuje. Czwarta stylka jest fajna tez nic nadzwyczajnego, brakue mi tez dodatkow bo jest taka "gola" ale pomimo to jest super wiec HOT. *To tylko moje opinie i moj gust wiec prosze sie nie unosic* ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dodałaś ankietę z profilki.pl pod post? *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wpisac w google dostaniesz szybciej odpowiedz! Internet ne gryzie ;)

      Usuń
  3. Łooo wkońcu jestem i ja xD a co do mojego looka to już go dawno robiłam i mi osobiście się teraz już nie podoba... Ale i tak jakiś tam urok ma C;

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się dostać do hrn???
    blacknka

    OdpowiedzUsuń