Menu rozwijane

11 stycznia 2017

Must Have Naho #2

Hej
Pamięta ktoś jeszcze kiedy obiecałam kolejną część moich Must Have czy po prostu ulubionych rzeczy?
No cóż, ta chwila właśnie nadeszła :) 
Zaczynajmy!

 
Zauważyłam, że od ostatniego MH mój styl dość się zmienił xD Zaczęłam używać innych makijaży niż tylko tych standardowych rzęs i tu kacie mojego ulubieńca. Kocham ten make up. Oczy w nim są takie "radosne".

 
Karnacja nie jest rzeczą do kupienia w sklepie, co nie zmienia faktu, że lubię ten odcień skóry.
Tak, to promocja #KoloroweMomio Dis - nie ma za co :)

 
Chyba moja ulubiona szminka, ma śliczny kolor. Na Momio mało jest tych matowych i mam nadzieję, że w najbliższym czasie się to zmieni.

 
Oczywiście piegi <3 Czy muszę tu coś więcej pisać?

 
Tej kurtki nie lubię może jakoś bardzo jeśli chodzi o wygląd, ale przez moją miłość do SnK musiała się tu znaleść.

 
I moja ostatnio ulubiona rzecz - dość niedoceniana xD Uwielbiam te kolczyki, pasują do większości stylizacji.

Mam jeszcze kilka ulubionych ubrań, więc jeśli chcecie następną część to piszcie :)
A jakie są wasze Must Have na Momio?

1 komentarz: