Menu rozwijane

13 stycznia 2017

Mroczna Dostawa

Hej!
Przez dużo problemów technicznych i mało czasu dostawa pojawia się dopiero teraz 
(Chcę to wstawić jak najszybciej, później dorobię jakieś opisy )


Obie wersje kolorystyczne bluzki za diamenty miło mnie zaskoczyły. Mimo wszystko moje serduszko skradła "Purrvana"

 

Spodnie nie przypadły mi specjalnie do gustu, ale zakupiłam czerwoną wersję.


Żółta wersja tych butów jest świetna. Kupiłam i mam nadzieję, że będę jej dość często używać.


To jedna z trzech najbardziej lubianych przeze mnie rzeczy w tej dostawie.


Włosy są urocze, a warkoczyki świetnie do nich pasują. Różowa wersja jest moją ulubioną.


Torebka jest okej, ale nie zalicza się do rzeczy, które po prostu muszę kupić. Raczej za droga.


Długie płaszcze, zaraz po butach na platformach są moją obsesją na Momio. Ten należy do moich ulubionych.


Nie wiem co napisać, nic specjalnego.

 

Okularów w mojej szafie nigdy za dużo, a te tutaj wyglądają bardzo ładnie.

 
Pasek jest w porządku,
choć pasków oraz szalików mało kiedy używam, więc raczej go nie zakupię.


Podoba wam się nowa dostawa?

1 komentarz:

  1. Mi dostawa baardzo się podoba tylko szkoda, że włosy nie są za diamenty. :)
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń