Menu rozwijane

05 stycznia 2017

Moje ulubione Animo - psy i koty

Cześć!
Tutaj nie kto inny jak Shettly. Na dzisiaj przygotowałam moje ulubione zwierzaki na Momio, czyli jakie są moje ulubione i dlaczego mi się podobają. W pierwszej części będą psy i koty, a w drugiej króliki i rybki.








1. Szpic miniaturowy
Może nie którzy już to zauważyli, że sama posiadam tego pięknego pieska. Zakochałam się w nim od razu gdy go zobaczyłam. Śliczny! Nie dość, że ma bardzo ładne kolory, to jeszcze słodkie, duże oczka. Również bardzo zadowala mnie jego cena, ponieważ kosztuje tylko 3000 diamentów. Jak na takie ładne zwierzątko, to naprawdę mało.




2. Labrador
Niektórzy mogą powiedzieć, że to zwykły czarny pies, ale mi się on szczególnie podoba. Najbardziej urzekło mnie w nim to, że ma takie oklapnięte uszka i oczy bardzo podobne do tamtego. Jest naprawdę uroczy, ale mam wrażenie, że jakby był smutny. Ma taką smutną twarz...




3. Yorkshire terrier
Następny jest York, którego nie za bardzo lubię jako zwierzę, ale szczególnie zwrócił na mnie swoją uwagę. Jest naprawdę ładny, a najbardziej podoba mi się jego ubarwienie. Cena jest jak widzicie już trochę wyższa, ale myślę, że warto go kupić.




4. Golden retriever
Moja ulubiona rasa psów, a tutaj jest po prostu niesamowity! Tak bardzo mi się podoba, że chyba zacznę na niego zbierać (chociaż wątpię, że mi się uda). Jest to mój ulubiony Animo, ale szkoda, że tyle kosztuje. 





5. Brytyjski krótkowłosy
Czas teraz na koty. Jego mała cena jest dużym plusem, bo sam kot prezentuje się fantastycznie! Osobiście od zawsze chciałam mieć kota, a tym bardziej brytyjskiego krótkowłosego. Uwielbiam kolor tego zwierzaka i jego piękne oczy. Chociaż ma tutaj smoczek, to wygląda on na dorosłego kota, a nie na małe kociątko. 




6. Czarny
Następny kotek, to jak widzicie kot czarny. Niektórym może się nie podobać zwykły, czarny kot, ale mi się bardzo podoba. Ma śliczne uszka i piękne żółte oczka. Jego cena nie jest aż tak duża i uważam, iż jest warty kupienia.



7. Syjamski
I ostatnie zwierzątko, czyli mój chyba ulubieniec. Wszystkie drogie zwierzątka są moimi ulubionymi, ale nic już nie poradzę. Jego kolory... matko, zakochałam się w nim! Śliczne niebieskie oczka i biała skóra, a uszka, pyszczek, łapki i ogon czarne. Cena... szkoda gadać, ale niestety jest taki ładny, że trzeba się liczyć z jego wysoką ceną.



To na tyle z moich ulubionych psów i kotów. Jak widzicie trochę tego jest, ale nie aż tak dużo. Za niedługo następna część.


Podobają wam się te Animo?
Który jest waszym ulubionym?
Które chcielibyście mieć?




1 komentarz:

  1. Jestem zdania, że koty jako pupile są bardzo miłe. Tym bardziej, że ja także mam u siebie ciekawego kota. Wielce podoba mi się to co przedstawiono w http://lotydalekodystansowe.pl/bialaczka-u-kota-leczyc/ i moim zdaniem, faktycznie tak jest często. Tym bardziej, że koty są dość popularnym zwierzęciem domowym.

    OdpowiedzUsuń