Menu rozwijane

29 stycznia 2017

Loteria


Cześćcześć, dawno nie było u nas loterii. Jako, że zawsze jest przerwa pomiędzy jednym, a drugim brzydalem, mam w zapasie parę momo. Bez zbędnego gadania, przejdźmy już do regulaminu.

Zasady
-Aby się zgłosić, należy napisać cokolwiek w komentarzu pod tym postem oraz podać swój nick.

-Zgłoszenia zaczynają się od opublikowania loterii (czyli tego posta) do poniedziałku godziny 20:00. Wyniki pojawią się parę minut po.

-Honorowi czytelnicy są losowaniu w obu kategoriach, czyli również w nagrodach zwykłych 

 -Każdy 'pasek' to nagroda przeznaczona dla jednej osoby
 
Nagrody

 

Dodatkowe nagrody dla honorowych

Powodzenia!

69 komentarzy:

  1. Zgłaszam się
    VanAma1234

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    ANGELINA24

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem Andrzej! Andrzej się zgłosić!
    MaybeSally

    OdpowiedzUsuń
  4. no
    wiec ten
    Zgłaszam sie
    xwitexxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Hue Hue
    sweet focia

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się iksdede
    Katshey

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się mój nick na momio: blacknka

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam sie. Nick:Cccytrynka2

    OdpowiedzUsuń
  9. ,,COKOLWIEK'' zadanie wykonane! xDD nick na momio: Mandzikoo

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam sie!
    nick: lolja111111

    OdpowiedzUsuń
  12. Cokolwiek. Nick to Molly253

    OdpowiedzUsuń
  13. Ok... Lollypop12

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział ;D, Nick : Niesmiala.pl ._.

    OdpowiedzUsuń
  15. "Cokolwiek" Nick: Amilciax

    OdpowiedzUsuń
  16. To ten... Biorę udział
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział ^^ Nick: Anik950

    OdpowiedzUsuń
  18. I ten moment kiedy nagle jest 27 komentarzy, a innych postow to nie ma kto komentowac ;) Pumpchkin

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się Cermeninko!
    (Do chonorowej też xD)
    Nick : BeckyFast

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się ^^
    ~Mellanie

    OdpowiedzUsuń
  21. biore udział
    mój nick Keylly

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział - Gretadragon ( ile komów xD )

    OdpowiedzUsuń
  23. Biorę udział ♥♥- ( LOGIN ) klasa15
    Znasz mnie przecież

    OdpowiedzUsuń
  24. Biorę udział♥♥♥
    LOGIN: Zwierzakowska

    OdpowiedzUsuń
  25. Cokolwiek 😊😂 Psiara1312 🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
  26. Heh, biorę udział ^^
    Welineczka

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się! (Do chonorowych też należę)

    ~miastowa

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się! :D
    Nazywam się na momio Karlika033

    OdpowiedzUsuń
  29. Cokolwiek ^^
    ~ Pusia20

    OdpowiedzUsuń
  30. Nwm co napisać, więc ułożyłam wierszyk :D

    Tu Cermenina,
    loterię szykuję,
    więc skoro jestem honorowym,
    to muszę się zgłosić.

    -Pejpier :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się!
    Na momio jestem: Miczqa

    OdpowiedzUsuń
  32. Biorę udział ;)
    Momio : ludmi0899

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się ;)
    Mój nick to BlueGirl

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się <3
    msp1592

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się c:
    Nick: Violetta1507

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się ��
    Pati1355

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się
    Talia

    OdpowiedzUsuń
  38. Musiałam podróżować z laptopa na tablet z tabletu na komputer i dopiero na drugim laptopie mogłam coś zrobić XD

    To jest 56 komentarz

    podpisano : odikastar

    OdpowiedzUsuń
  39. byle co XD ~prallima (taki nick <3)

    OdpowiedzUsuń
  40. "byle co"

    igielka277 <-----(Nik)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się C;

    Nick: Julia098r

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się po raz 2 bo nie przesłałam -,- nick:Wiktoria1804

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam się :)
    lotris

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się. Aktsan1 ;3

    OdpowiedzUsuń
  46. Łojojo jak pojawią się konkurs to wszyscy w komentargach się odżywiają xD No ale ja też się zgłoszę, co mi tam.

    Nick: Yookine

    OdpowiedzUsuń
  47. Okaayy,zgłaszam się! Chyba nie jest jeszcze za późno <3
    Nick: Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się! Konto na momio: laska rolniczka

    OdpowiedzUsuń