Menu rozwijane

22 stycznia 2017

Hot or Not #26


Wszystkie look'i z #mymomiohot oceniamy po kolei (nie wliczając honorowych), każda stylizacja na # zostanie umieszczona w hrn.

Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot

Kilerka
Disnow Blacki:
Ten look jest taki "miły". Jak Cer mówiła nie zdziwiłabym się jakbym zobaczyła kogoś tak ubranego. Nie ma tu jakiegoś wielkiego odkrycia ale look jest ładny. Moja ocena to HOT

Cermenina:
 Taki sympatyczny, codzienny look. Nie zdziwiłabym się gdybym zobaczyła kogoś kto tak wygląda naprawdę (no może nie licząc butów). Nie ma tu nic specjalnego, ale jakoś wszystko gra. Mam wrażenie, że bije od tego jakieś ciepło. HOT-

miastowa
Disnow Blacki:
Ten look jest bardzo prosty. Buty pomimo tego, że są niebieskie nie pasują tu. Animo do look'u nie oceniamy ale on razi, mocno razi. Ogólnie taki schematyczny look. Nic nadzwyczajnego. Moja ocena to  HOT/NOT

Cermenina:
 Nie oceniamy doboru animo, ale ten piesek strasznie bije w oczy. Nie podoba mi się tu łączenie niebieskiego, gdyby nie buty byłoby okej. Schemat looku jest trochę już utarty, ale nadal wygląda okej. Poza tym stylizacja jest miła dla oka, taka dziewczęca. HOT/NOT

BeckyFast
Disnow blacki:
Ja już go gdzieś kiedyś widziałam. Ale dobra. Bardzo mało osób moim zdaniem nosi te soczewki a moim zdaniem są bardzo ładne. Góra look'u jest bardzo ładna a dół taki banalny i prosty. Bardzo lubię ten sweter bo pasuje prawie do wszystkiego. Jakoś ten kolczyk mi nie pasuje tutaj. Rzuca mi się bardzo w oczy.Moja ocena to  HOT/NOT

Cermenina
Mam wrażenie, że oceniałam już kiedyś ten look, ale nie ma go w żadnym horn. W każdym razie, od razu w oczy rzucił mi się, nie do końca widoczny kolczyk. Wyrzuciłabym go z tej stylizacji, nie pasuje. Góra (tzn. twarz,fryz) jest ładna, a dół mega zwykły. Nie mam za dużo do powiedzenia o doborze ubrań, mało się dzieje. NOT+

Blondi R
Disnow Blacki:
Widziałam strasznie dużo takich look'ów. Oryginalne w tym look'u są włosy i okulary. Nic więcej. Bardzo prosty i schematyczny look. Moja ocena to  HOT/NOT

Cermenina
Kolejny dosyć utarty schemat. Stylizacja nie jest zła, ale są takich tysiące. Jedyne co tu się wyróżnia to włosy. Twarz-ok, ubrania-ok. HOT/NOT

Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

Ankietę dostarczyły profilki.pl

6 komentarzy:

  1. Kocham #hotOrNot <3 Pozdrawiam całą "załogę " bloga <3 ~Pralka (prallima ) XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę bezsensu jest to ze komentujecie te looki tak samo, jezeli oceniające osoby maja podobne upodobania to zmięcie jedną osobę. Bo nudno jest czytać to samo po dwa razy tylko w inaczej skonstruowane zdania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc to nasza opinia bardzo często się różni, dlatego oceniamy we dwie. Dziś tak dziwnie się złożyło

      Usuń
    2. O,mam lepszy pomysł. Napiszę do dis, abyśmy nie widziały swoich opinii nawzajem. Wtedy nikt nie będzie się sugerował (:

      Usuń
    3. Myślałem że to oczywiste że nie powinniście widzieć swoich wypowiedzi ;)

      Usuń
  3. Wasze opinie są prawie identyczne, miałam wrażenie że czytam to samo po raz drugi. Ogółem świetny post ! <3
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń