Menu rozwijane

19 stycznia 2017

Niebieska dostawa!

Hej! Tu Dis.
Do sklepu doszły nowe ubranka.
Dostawa jak wiemy lub nie miała być niebieska... no jest niebieska ale ehh. Sami zresztą zobaczycie.
Zaczynamy!

Ta sukienka jest prześliczna ale cena no już nie taka ładna hehe. Kupiłabym ale wolę zaoszczędzić szafiry na jakieś ładne włosy.
Kocham te sweterki. Nawet ten czarno biały jest ładniejszy. To samo zdanie mam na tematy tego czegoś co wygląda jak sukienka (?). A ta bluza za 4 szafiry... zostawię bez komentarza.
Dlaczego mnie ranicie?! Widziałam zapowiedź tej spódniczki i byłam taka "hepi" bo jejeje spódniczka będzie ale za szafiry serio... Mogli dodać jeszcze jakieś. Ostatnio nie dodają za fajnych spódniczek. Jestem bardzo zawiedziona.
Spodnie moja miłość wielka ale są za szafiry więc sobie odpuszczę. Niestety. 
Na pierwszy rzut oka te spodnie są brzydkie ale powiem wam, że są ciekawe, inne i tym sposobem mnie zainteresowały. Ale nie kupię bo za szafiry. 
Czapki jak czapki. Nie ma zachwytu ale czapka żółta mogłaby być czarna/biała aby pasowała do całej dostawy. 
Włosy są miłością. Oczywiście kupiłam! Te niebieskie wymiatają. One wygrały tą dostawę. Niestety nie pasują mi do look'u )): muszą poczekać aż je założę. 
Tu mam takie same zdanie jak o czapkach. Inne kolory i świat staje się lepszy ;)
To jest porażka.. One wyglądają jakby nasza momio miała biceps. Okropne.. A kolory tej różowej.. no ludzie niech ona pasuje chociaż kolorami do dostawy.
Kolczyki jak kolczyki nic nadzwyczajnego. Jakieś mega piękne nie są ale kupiłam.
Tu okulary. Przepiękne i chyba z Most Wanted ale nie jestem pewna. Bardzo podobają mi się oba kolory.
Tu szaliko podobne coś. No nie wiem. Nie kupiłam i nie planuję. 

A wam jak podoba się dostawa? Napiszcie w komentarzu!

~Disnow Blacki

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. *poprawa*
    Wg mnie jest śliczna, ale najszczególniej te włosy!

    OdpowiedzUsuń