Menu rozwijane

16 stycznia 2017

Jakie pomysły graczy zostały wprowadzone na Momio? #1


Jakiś czas temu napisałam post, w którym umieściłam trzy przykłady fryzur stworzonych przez graczy, które trafiły do gry. Myślę, że może to być ciekawy temat na serię. Głównie do Momio wprowadzane są edity włosów, z tego powodu będzie ich tu najwięcej. Mam nadzieję, że nie przestraszę się tego, ile razy będę musiała wymienić tu Bris. W każdym razie, zapraszam!

Pizza
Obecny prezent za zakup m+ został zainspirowany pracą użytkowniczki mymy z Holandii. Link do jej insta [Klik].


Doczepki
 
Damski hairedit w wykonaniu ThisLove ze Szwecji. Włosy zostały dołączone do paczek. Inst:[Klik]

Męski edit został wykonany przez zacck. Użytkownik również pochodzi ze Szwecji. Inst:[Klik]


Jakie one piękne
 
Wspomniany we wcześniejszym poście, fryz wykonany przez ElisaLoveGirl z Niemiec. Włosy zostały umieszczone na 6 dni w sklepie. Inst:[Klik]


Kolejne pakiety
 
 
Damskie włosy w wykonaniu Bris. Inst:[Klik]

Oraz męskie, ponownie zrobione przez ThisLove. Inst:[Klik]
Zostały dodane do paczek.


Galaxy, ale wygląda jak burza
 
 
Włosy dla dziewczyn zostały wykonane przez Digestive ze Szwecji. Inst: [Klik]

Nie mogłam znaleźć osoby, która wykonała edit dla chłopców. Próbowałam szukać jej w kraju, na którym gra, ale się nie udało. Dziewczyna pochodzi z Holandii. Inst:[Klik]
Znów paczki.

Podoba Wam się nowa seria?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz