Menu rozwijane

30 stycznia 2017

Cer na luźno- bawimy się w insta.


Czy ktoś z Was pamięta jak napisałam post o tym, że dawno nie wrzucałam nic na insta i czas to zmienić? Historia lubi się powtarzać! Zaniedbałam swój profil jeszcze bardziej. :D W każdym razie, dziś zajmiemy się (a raczej ja) tworzeniem OOTD. 
Na początku oczywiście pobieram postać. Bardzo chciałam uchwycić moją Momio z zamkniętymi oczami, ale się poddałam. Nie jest to tylko moja zmora. Postanowiłam wybrać to ujęcie:
Następnie lekko podmalowałam jej twarz. Efekt jest taki:

Kolejną rzeczą z jaką przyszło mi się zmierzyć było tło. Na początku wybrałam zdjęcie łąki, ale to co się potem z nią stało, już jej nie przypominało. Obrazek rozmazałam a potem bardzo rozjaśniłam.

Na koniec odbiłam mojego awatarka i dodałam cień. Zdecydowałam, że nie chcę dodawać napisów, więc tylko się podpisałam. Przedpremierowo:
Muszę powiedzieć, że jestem dosyć zadowolona.
A jak Wam się podoba?
Macie własnego momiograma? Podzielcie się nim w komentarzach! ;)

7 komentarzy:

  1. Stylizacja fajna bradzo fajnie pasuje tutaj ten make-up, wlosy sa rewelacyjne! Ka osobiscie insta nie mam bo uwazam ze to jest bezsensowne xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inst jako inst gdzie się wrzuca zdj. żarcia to faktycznie kupa. Za to te Momiowe są super, ludzie mają tam jakieś wartości i oczywiście dużo kreatywności :D

      Usuń
  2. Tutaj Ulka! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post~!!! czytam każdy post i jesteś corazbardziej kreatywna!! szkoda tylko że nie przyjmujesz do zany :/ ale i tak jest super!!! chciałabym zostać chonorowym czytelnikiem i w każdym komie się podpisuje byś wiedziała że to ja!!! kiedy następny post??? Pozdrawiam!!!
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  4. Momiogram: jukijuki_momio

    OdpowiedzUsuń
  5. mój momiogram: @ewi.momio ..zapraszam xD

    OdpowiedzUsuń