Menu rozwijane

21 stycznia 2017

Tygodniowy Brzydal #13 (Konkurs) -Zgłoszenia

Co należy zrobić?

Tygodniowy brzydal polega na stworzeniu stylizacji (ładnej) z wybranym przez nas ubraniem.Aby nie było wam za łatwo, będziemy wybierać problematyczne ciuszki. Postaramy się również, aby nie były za drogie. Nie trzeba kupować danego ubrania, jeżeli umieści się samo zdjęcie stylizacji. O tym na dole.

Ubrania muszą być w tych kolorach co na zdjęciu.

Zasady

-stylizację umieszczamy na momio (robimy wpis, nie wstawiamy pod postem konkursowym!) pod #Tygodniowybrzydal13

-może być to look,bądź (jeżeli nie chcecie wydawać kasy) zdjęcie (ss oczywiście, nie zdjęcie zrobione aparatem) waszej momio w sklepie

-każdy może wysłać tylko jedną stylizację

-osoby, które wygrały konkurs poprzednio, w tym tygodniu nie mogą starać się o nagrodę główną (tzn. 1,2,3 miejsce)

-look musi być stworzony na potrzeby konkursu

-zakazana jest edycja zdjęć tzn. dorabianie makijażu, zmiana koloru ubrań itd.

-ubranie musi być widoczne

-oprócz #Tygodniowybrzydal13 w opisie musicie również umieścić: 'Look konkursowy na blog mymomio.blogspot.com'

Nagrody

+dod. nagroda od użytkowniczki Shaula. Wybierze ona look, którego autorowi podaruje prezent za 3 szafiry!

+dod. nagroda od użytkowniczki LoveQA. Wybierze ona look, którego autorowi podaruje prezent za szafiry i momo misia!

+dod. nagroda od użytkowniczki zajacowa. Wybierze ona look, którego autorowi podaruje momo misia!

+dod. nagroda od użytkowniczki zajacowa. Wybierze ona look, którego autorowi podaruje momo jednorożca, serca i babeczkę!

+dod. nagroda od użytkowniczki Ema 2000. Wybierze ona look, którego autorowi podaruje momo misia, jednorożca, serca i babeczkę!

+dod. nagroda od użytkownika Juki*-*Juki. Wybierze on look, którego autorowi podaruje momo jednorożca!

+dod. nagroda od użytkownika Juki*-*Juki. Wybierze on look, którego autorowi podaruje momo serca!

+dod. nagroda od użytkowniczki xwitexxx. Wybierze ona look, którego autorowi podaruje wszystkie momo do jednorożca!

+dod. nagroda od użytkowniczki mellisa. Wybierze ona look, którego autorowi podaruje wszystkie momo do babeczki!


+dod. nagroda od użytkowniczki klasa15. Wybierze ona look, którego autorowi podaruje dwanaście momo!

+dod. nagroda od użytkowniczki klasa15. Wybierze ona look, którego autorowi podaruje prezent za diamenty!

+dod. nagroda od użytkowniczki Azura. Wybierze ona look, którego autorowi podaruje momo misia, jednorożca i prezent za diamenty!

+dod. nagroda od użytkowniczki Ania ania ania. Wybierze ona look, którego autorowi podaruje wszystkie momo do jednorożca!

+dod. nagroda od użytkowniczki PREZYzM+. Wybierze ona look, którego autorowi podaruje wszystkie momo do babeczki!

Zgłoszenia na #TygodniowyBrzydal13 przyjmujemy do poniedziałku. Wyniki pojawią się w środę rano. 
Powodzenia!

24 komentarze:

  1. A te body muszą być tego koloru co na grafice? :3

    ~Anzik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych bodów juz niema w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już zrobiłam looka☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  4. *Jeśli nie odczytałam sr* Kiedy wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Chłopak powinien mieć czerwono-biały kolor ubrania,a dziewczyna fioletowo-biały? Mo trochę nie zrozumiałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. A trzeba akurat mieć to samo ubranie co na zdjęciu czy obojętnie ale ma być fioletowe ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo i w tym samym kolorze

      Usuń
    2. 'Ubrania muszą być w tych kolorach co na zdjęciu.'

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Będziesz sprawdzała wszystkie looki? *O* Jeśli nie to proszę zobacz mój *-* nick: Ludmi852

    OdpowiedzUsuń
  9. A mozna do tego dac makijaż itp.ale takie co sa w sklepie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dodałam ;) I bardzo do tego pasuje taki sam jak ten strój ma kolor

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysłałam xD wpadniecie na mojego bloga? najmomio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, wejdź na mojego: thisismomio.blogspot.com

      Usuń
  12. A czy mogę jeszcze jutro dać look lub screen bo nie zauważyłam tygodniowegobrzydala a Momio już teraz jest zamknięte

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już dałam looczek xd, może coś wygram ;)
    PS. Biorę udział po raz pierwszy ;3

    OdpowiedzUsuń