Menu rozwijane

15 stycznia 2017

Sławnym Być #11


Hej! Tu Dis i Cer.
Mamy dla was małą niespodziankę ^^
Ale to potem hihi.
Dzisiaj przebrałyśmy się za Sie!


Zdjęcia, z których brałyśmy przykład:
Disnow Blacki: Mój look jest z teledysku The Greatest. Bardzo podoba mi się góra look'u. Myślę, że nie wyszła najgorzej. 

Cermenina: Okok, od razu wspomnę, wiemy, że na tych zdjęciach to nie Sia. Dużo do roboty nie było, więc to nie koniec!
•••

Jako iż Sia jest szybka i łatwa do zrobienia postanowiłyśmy zrobić coś jeszcze.

Uwaga uwaga. A oto przed wami Oh Wonder
Juki lowe

Zdjęcia, na których się wzorowałyśmy:
Disnow Blacki:Myślę, że wyszłam tu bardzo podobnie do Josephine. Te włosy pasują tu genialnie. Bluzka to już wgl. odlot. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Mogłabym nawet nosić ją tak normalnie na momio ^-^

Cermenina: Nie widziałam tego zdj dis, więc spodnie się nie zgadzają. Przynajmniej trafiłam trochę w kolor. :D Góra wyszła okej. Pojawił się mały problem w postaci takiej, iżiż nie miałam brody. Ale jak widzicie, poradziłam sobie.

Na koniec mamy dla was muzyczkę do posłuchania ^-^



4 komentarze:

  1. AWWWWWWWWWWWWWWW... LOWELOWELOWE OW <3 KC<3<3<3 LOWEEEE..... OW 100% AWWWWWWWWW LOWLEOWLEOLWOELWOLEWOLOWLOEL <333

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie Sia, to Madie Ziegler. Sia nigdy nie występuje w swoich teledyskach. Nawet na koncertach zasłania swoją twarz,np. zbyt dużą grzywką białej peruki, która zasłania oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam,że wiemy o tym ;d Zobacz przy moim opisie

      'cer

      Usuń