Menu rozwijane

14 stycznia 2017

Hot or Not #25


Wszystkie look'i z #mymomiohot oceniamy po kolei (nie wliczając honorowych), każda stylizacja na # zostanie umieszczona w hrn.

Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot

Anik950
Disnow Blacki:
Em.. Nie podoba mi się. Nic tu do siebie nie pasuje. Moja ocena to NOT.


Cermenina:
 Jakoś tak patrzę i nie wiem co mam napisać. Wydaje mi się, że to co głównie psuje tą stylizację to dół. Te spodnie i szpilki niezbyt do siebie pasują. Wymieniłabym również rękawiczki. Poza tym góra jest dosyć ciekawa, ale niestety niedopasowana do reszty. NOT+

nikola 2006
Disnow Blacki:
Taki luźny look. Lecz nie wygląda to za fajnie. Moja ocena to NOT+

Cermenina:
 Zwykły, codzienny look bez większej ilości dodatków. Jest dosyć ładny, mało tu do oceny. HOT/NOT

Hektor22j
Disnow Blacki:
Ten look jest chyba najlepszy z tego HorN. Bardzo podoba mi się dół. Tylko te wrotki. Ta czapka tak średnio mi tu jednak pasuje. Moja ocena to HOT/NOT

Cermenina:
 Połączenie tej kurtki, bluzki oraz chokera wygląda naprawdę sympatycznie. Co do dołu- spodnie również są fajne, ale buty zlewają się z tłem i ciężko jest mi je dostrzec. Jedynie nie pasuje tu czapka. Wygląda to tak jakbyś chciała dopasować kolor żółty do złota. W każdym razie HOT/NOT.

Annabella2005 
Disnow Blacki:
Ten look nie jest aż taki zły. Zmieniłabym tu szminkę i zdjęłabym koronę i plecak oraz kolczyki. Moja ocena to HOT/NOT.

Cermenina:
 Coś tu nie pykło. Dół jest dosyć okej, ale dodatki są trochę źle dobrane. U góry- kolczyki i szminka do usunięcia, zdecydowanie. Stylizację niestety zniszczyły akcesoria. Na plusik zasługuje trzymanie się jako tako kolorów. NOT+

Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

Ankietę dostarczyły profilki.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz