Menu rozwijane

24 stycznia 2017

Poszukiwacze- sportowe prezenty.


Przeglądając dziś Instagram, trafiłam na takie zdjęcie:
Obrazek został stworzony przez Ronja 6 i Lllama (to ta sama osoba). Jej inst:[Klik]. Dzięki porównaniu Lllamai (nie wiem za bardzo jak to odmienić), postanowiłam stworzyć ten post, czy tam serię. Zobaczymy co z tego wyjdzie. W każdym razie, wpis będzie polegał na dokładnie tym samym co widzicie u góry. Jako, że najnowszymi ubraniami na Momio są teraz prezenty, to właśnie je weźmiemy pod lupę. Na niektóre ubrania należy patrzeć z przymrużeniem oka. Nie wszystko będzie idealnie podobne. Wiadomo, to Momio. Zapraszam!



 Pozwoliłam sobie zacząć od tego, co najszybciej znalazłam. Bluzy z paskami na rękawach są dosyć popularne, więc nie było trudno. Co do zgodności, paski są trochę niżej, a momiowa wersja jest bardziej pod szyję.


Tutaj męczyłam się niemiłosiernie. Próbowałam znaleźć jakiekolwiek dresy, które miałby ten biały pasek u góry. Z moich poszukiwań wyniosłam tylko, bardzo podobne rybaczki, a przecież nie o to chodzi. Z tego powodu skusiłam się na zwykłe dresy z adaśka.


Wystające bokserki od razu skojarzyły mi się z Calvinem. Powpisywałam parę haseł w Google i mam! Dżinsy są do siebie dosyć podobne, ale można polemizować nad kolorem.


Okej, ten choker nie wygląda za realnie. Z tego powodu jest co jest.


Znów te nieszczęsne kolory, ale nie oszukujmy się. Gdybym pociemniła to zdjęcie w jakimś programie, koszula wyglądałaby podobnie kolorystycznie. :D Zależało mi na tym, aby rękawy na obrazku były podwinięte, ponieważ tak jest w wersji momio. Przynajmniej to się udało.


 No co? Ech, muszę coś tu jeszcze napisać, bo brzydko to wygląda. Ładne te wody i wgl. Z czystym sercem mogę stwierdzić, że są do siebie podobne.


 Trochę się zdziwiłam gdy zobaczyłam fotografię. Obie koszule są naprawdę do siebie podobne. To chyba najbardziej dopasowana para. Oby takich więcej.



 No i wpis kończymy na samurajskim koczku. Daruję już sobie rozwodzenie się nad kolorem. Fryzury kształtem są bardzo do siebie podobne. Powiedzmy, że jestem zadowolona z moich 'poszukiwań'.

Nie wiem czy z tej serii coś będzie, czy jest to po prostu jednorazowy artykuł. Zostało mi tylko podziękować za czytanie i standardowo umieścić pytania.

Podobał Wam się post?
Co myślicie?

2 komentarze: