Menu rozwijane

01 stycznia 2017

Instagram na Momio- takie tam inne.


Cześć, tu Cer. Nie wiem czy mi się uda, ale piszę pierwszy post w nowym roku na mymomio. Mam nadzieję, że nikt mnie nie wyprzedzi. :D W każdym razie, chciałabym stworzyć trochę luźniejszy wpis. Pisząc te słowa nie wiem dokładnie co będzie dalej, ale zapraszam!


Jakiś czas temu wśród momiowiczów na Instagramie, było bardzo mało osób z Polski. Na szczęście zaczyna to się powoli zmieniać. Chciałabym Was również zachęcić do zrobienia tzw. momiograma. Sama nie byłam za bardzo przekonana do Insta, ale to co niesie za sobą społeczność naszej gry jest naprawdę super. Osoby tworzące Momio bardzo często czerpią z pomysłów graczy. Maam tu parę przykładów:

Oryginały:

Wersja Momio:

Oryginał:

Wersja Momio:

Oprócz tego możemy znaleźć masę pięknych editów i rysunków. No więc, zakładać insty!☺


Ok, no to tyle słowem wstępu. Przechodzimy teraz do luźniejszej części, również o inście.

No to tak wyszło, iż chciałam mieć fajnego inst i wgl, ale nie wrzucam nic na niego od dwóch tygodni, więc czas to zmienić. Nie chcę robić jakiegoś shitu, przydałoby się postarać. Mój wybór padł na rysunek.
Dziś nie wchodziłam na Cer, aby nie umrzeć od wiadomości. Z tego powodu wyhaczyłam na dysku starą stylizacje.
Jako tło posłuży mi to z Momio. Zamysł jest taki aby obok postaci znajdował się rysunek. Postawiłam na dosyć bezpieczne rozwiązanie, nie wiem czy moją praca będzie choć trochę podobna do momiowego stylu.
Mazumazu, mamy włosy. Z jakiegoś powodu wyszła trochę ciemno.
Nie chceeee mi się dalej.

.
.
.

ta da! Przedpremierowo dla Was! :D Dodać parę pierdółek i leci na insta. Dopiero teraz uświadomiłam sobie, że brakuje jej bandany. Nie ważne. Osobiście jestem dosyć zadowolona. Standardowo brak nóg i rączek. Zostało mi tylko podziękować Wam za czytanie (albo za ogl. obrazków, długi ten post) i zaprosić na mój profil, hihihi. [Link]

Do następnego!

6 komentarzy:

  1. Nawet podobnie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Może ponownie założę ponownie momiograma, nawet znalazłam oryginalny pomysł, ale potrzebowałam pomocy na sam początek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cer zrob mi takie cos !!!!!!!! Albo mnie naoucz!!!
    ~ToTaChonrkaXDcoNazwaZaczynaSieNaBecHeHe

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałem, że na rysunku ta "spódnica" To ogon syreny xD

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham momio ale nie mam konta kiedyś miałam (*>*)

    OdpowiedzUsuń