Menu rozwijane

06 stycznia 2017

Nowa dostawa!

Hej! Tu Dis.
Już skończyłam cieszyć się z dostawy więc robię posta!
A oto dostawa:

Kocham tą sukienkę *-* a kombinezon taki sobie jak dla mnie. Sukienkę oczywiście kupiłam.
Bluzka za szafiry wydaje mi się znajoma ale nie wiem skąd. Bluzki za diaxy są okej, cena w miare ale przeszkadza mi to coś przy rękawach. Bez tego byłaby o wiele lepsza.
 Zawiodłam się....
Spodnie jak spodnie a cena....
Buty jak buty ale kupiłam
Bardzo podobają mi się te włosy. Jak zawsze cena taka ekhm ale kupiłam wszystkie.
Ciekawe no nie powiem. Drogie jak dla mnie i to bardzo ale jak nazbieram to kupię.
Bardzo podobają mi się te torebki. Jak dla mnie świetne i tanie.
Kurtka nawet fajna ale nie kupię bo za droga.
JEJEEJJ WRESZCIE MAKIJAŻ! CER RADUJMY SIĘ. Śliczny i tani *^*
Fajnie, że dodali. Ale szkoda, że nie jest w kolczykach itp.
Pfff mam te piegi już od dawna ale fajnie, że dodali.

Podczas dodawania ss na tego posta dosżły nowe włosy ;---; jestem zła bo wydałam hajs a oni dodali włosy.
 Są śliczne :c ughhh muszę zbierać hajsy

~Disnow Blacki

1 komentarz: