Menu rozwijane

17 stycznia 2017

Jeśli jesteś tolerancyjny tototo załóż kokardkę...

Hej! Tu Dis.
Chcę porozmawiać o akcjach na momio, których jest MNÓSTWO.
Czy wprowadzają one coś do życia? NIE.
Czy są one potrzebne? Niektóre powinny się schować głęboko ojj..

Akcje, które ani nie pomagają, ani nie wnoszą nic do naszego momiowego życia. Są wyjątki, które są okej ale jest ich naprawdę mało. 

Okej a więc opiszę kilka akcji tego typu. 
OD RAZU MÓWIĘ, ŻE NIE CHCĘ TU NIKOGO URAZIĆ! JEST TO MOJA OPINIA, Z KTÓRĄ NIE MUSICIE SIĘ ZGADZAĆ.


1. #Słabszy_Nie_Gorszy
Szczerze? Po co to na momio? 
Jak dobrze wiem chodzi o to aby dać ludziom do zrozumienia, że słabszy nie gorszy c'nie xD
Ale ludzie takie coś to w szkole róbcie a na momio to wiecie. Jakaś akcja mniejszy lvl nie gorszy no już by bardziej pasowała do momio niż ta akcja. 

2.#Bald_Is_Okey
Łysy jest okej. No super. Jak słyszałam od jednej szony, że jej tata nie polubił tej akcji a wręcz uraziła go. Nie dziwię się. Ja sama bym wolała nie widzieć połowy momio łysej. Zresztą heloł to już było.
Po co to powtarzać? Raz nam wystarczy dziękujemy miłej nocy.

3. #Nutello_nie_Odchodź
Na szczęście hasztag ten zniknie zaraz z top. Bardzo mi przykro, że Nutella, która jest kremem kakaowym może zostać wycofana ( pewnie to fake) ale no nie spamcie mi tym na momio. 

4. #CzarneKotyNiePrzynosząPecha
Jak zobaczyłam ten hasztag myślałam, że pęknę ze śmiechu. Ryly? 
Ludzie w XXI wieku już RACZEJ nie wierzą w takie przesądy. Ja sama lubię czarne kotki ^^ 
Nie widzę potrzeby mówienia całemu momio, że czarne koty nie przynoszą pecha bo my to wiemy nie żyjemy w dawnych czasach kiedy wierzono w takie przesądy ;) 

Dobrze a więc to moje zdanie na temat tych akcji. 
Jeśli macie inne zdanie to zapraszam do podyskutowania w komentarzach ^^

~Disnow Blacki

2 komentarze:

  1. Ludzie robią to by mieć większy rozgłos i sławę... Większość takich akcji jest stworzona właśnie po to, co jest smutne.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń