Menu rozwijane

23 stycznia 2017

Sportowe prezenty już na Momio! +Błędy


Podarunków tym razem jest jeszcze więcej! Zawdzięczamy to min. dodatkowym wersjom kolorystycznym z m+. W każdym razie, nowe prezenty są bardzo uniwersalne. Będą idealną bazą do wielu stylizacji. Dawno nie było tak w porządku cen.

Wersja damska:

Wersja męska:


Wszystkie screeny zrobiłam na niemieckim serwerze. W Polsce wyskakuje mi błąd:
Prezenty zostały dodane parę min. temu. Przy dodawaniu często pojawiają się jakieś bugi. Możliwe, że serwer jest trochę przeciążony i u innych gra wolniej chodzi. U Niemców brakuje jeszcze nazwy, ale to mały i nieistotny szczegół.

Co myślicie?
Podobają Wam się nowe prezenty?

4 komentarze:

  1. Mi się podobają, ale na obecną chwilę nie jestem w stanie wejść na Momio, aby sprawdzić czy coś się zmieniło... fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty są bardzo ładne.
    Zauważyłam jeszcze jeden błąd, k okrutnie ten fioletowy naszyjnik po otrzymaniu jest dodawany do kategorii bluzki.

    `Okularniczkaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne prezenty, jak dla mnie są świetne. Jak na razie królują włosy i bluzy zarówno fioletowe jak i czarne, cudownie! <3
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę z tych prezentów, bo były już kiedyś i mam kilka rzeczy na innym koncie (które dostałam), bardzo chciałam je mieć na moim głównym koncie więc są nareszcie!♥ Przy okazji moja nazwa:KoteczQa

    OdpowiedzUsuń