Menu rozwijane

10 stycznia 2017

Truskawkowe Stylizacje #7

Hej!
Kolejne truskawki! (Nikt się nie spodziewał)
Tym razem z naszej najnowszej kolekcji w sklepie :)

Naho
 
Z niewiadomych przyczyn ta stylizacja bardzo mi się spodobała. Zwyczajna, ale i ładna za razem.

Dis
Zapraszam na hasztag #KoloroweMomio fajne murzynki tam znajdziecie. Tu macie jeden z moich murzynkowych look'ów. Bardzo mi się on podoba. Muszę się oczywiście pochwalić włosami, które w końcu mam. Wiewiórka standardowo :f króliczek wróci do was spokojnie xD. Napiszcie komentarz, który look najbardziej wam się podobał ^^ 


Juki
 

Look popierający #KoloroweMomio i wgl pikny jak zawsze.

A teraz mały... Konkurs?
Seria Truskawek ma sporo wyświetleń i dobrych ocen, ale bardzo mało komentarzy.
Postanowiłam więc ponagradzać stałych czytelników.
Jak to działa?
Zostawiasz komentarze, a od czasu do czasu dostajesz momo lub prezent :3
Cała filozofia.

Podobają wam się looki?
Zostaniesz stałym czytelnikiem?

5 komentarzy:

  1. Pierwszy kom ode mnie xD. Supcio stylizacje C:
    ~BeckyFast

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stroje piękna ale to moja punktacja 1.Naho 2.Juki 3.Dis
    Pozdrawia Lewandivi

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna już popieram akcje, nawet już chodzę w ciemnej karnacji przez cztery dni <3 Szczerze to ogromnie mi się spodobał ten oddcień skóry :)
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  4. Looki śliczne i pomysłowe

    OdpowiedzUsuń