Menu rozwijane

09 stycznia 2017

Kawaii prezenty

Hej! 
Dzisiaj przybywam do was z nowymi prezentami w stylu Kawaii.
Zobaczmy jak wyszły!

 
I tutaj mamy nowość - prezenty M+ Nie ogarnęłam jeszcze czy mogą je dawać czy dostawać osoby z M+, ale na razie wróćmy do ciuchów. Po spojlerach na Snapie oczekiwałam czegoś lepszego, te ubrania są...  Dość kiczowate 
Może tak - nie są złe, ale były lepsze.

 
Sushi zawsze wygrywa życie, ale mogło być lepiej.

 
Ten kot mnie przeraża.

 
Awwww ta kurtka w chmurki jest śliczna. Na razie najlepsza rzecz dostawy.

 
Hm... Buciki są spoczko. Ta czapka... 

 
Nie wiem co to, bo włosy przysłaniają, ale jest z jednorożcem - już to kocham.

 
Móóózgi. Całkiem ładne. 

 
Włosy ładne jak zawsze. Kosmita uroczy.
Końcówka ratuje dostawę.

Dzisiaj pobawiłam się trochę ramkami  - napiszcie czy ta forma wam odpowiada.

Podoba wam się dostawa?
Kupiliście już komuś prezenty?



4 komentarze:

  1. Te prezenty zasługują na porządne 8,5/10

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł tych prezentów podoba mi się, ale niektóre kroje i połączenia kolorystyczne mi się nie podobają. XD

    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. Są ekstra, wielu osobą z pewnością przypadną do gustu jeśli lubią taki styl Japan XD Pastelowe kolory to coś co czasem jest wręcz genialne :)
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń