Menu rozwijane

25 stycznia 2017

Komiksy Ekierki

Hey! Z tej strony Eykre
Dzisiaj mam dla was serię (moim zdaniem oryginalną, bo na innych JESZCZE tego nie widziałam).
Więszość może wie o co chodzi, bo wstawiałam parę rysunków na momio, ale postanowiłam przenieść to tutaj c:
W tej serii chodzi o to, że wy zadajecie pytania w komentarzach (oczywiście dotyczące momio), a ja robię odpowiedzi/reakcje w wersji rysunkowej :)
Możecie zadawać głupie pytania (a właściwie im głupsze tym lepiej dla mojej wyobraźni) XDXD
Pierwsze pytanie:
"Kim są ludzixy po lewej przy logowaniu hihi"

14 komentarzy:

  1. Gdzie lądują usunięte ubrania? ~ Juki

    OdpowiedzUsuń
  2. Co robi Tiki w wolnych chwilach?

    OdpowiedzUsuń
  3. A skąd biorą się ludziki na momio? Przecież ktoś je musi rodzić XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy reklamy na momio jak np. Game shearkes, tiki to prawdziwi ludzie ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Po co Momio wyłączają na noc?
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy Emily, Lucas i Jack to roboty? xD
    ~Mellisa

    OdpowiedzUsuń
  7. Kim jest pani z różowymi włoskami po prawej stronie logowania i pan siedzący na tęczy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile masz ubrań? Jeśli Emily, Lucas i Jack byliby twoimi dziećmi jak byś ich nazwała?

    ~kam

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy usunięte animo lądują na ulicy? Xddddd

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie jest dostawa? xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy Jack ma dzieci?

    OdpowiedzUsuń