Menu rozwijane

05 stycznia 2017

Momio na co dzień!

Hej! Tu Dis.
Pokażę wam dzisiaj co zazwyczaj robię na momio!
A więc zaczynamy!

No na początek trzeba się zalogować c'nie? Tututu Dis zalogowana! 

Nie to nie moje hasło. Przykro mi ale się nie włamiesz ;)

Ehh czas odebrać wiadomości... jeśli zginę w akcji pamiętajcie o mnie!
Okej! Żyję!
Po tych męczarniach czas odpisać na ważniejsze wiadomości. 
Nie... dobra nie takie "ważne" ale na np. takie
Disnow gotowa do akcji!
Ale nie teraz...

Hmm.. zobaczę czy coś w paczkach diamentów lub szafirów jest nowego. Nie kupię tak czy siak ale post na bloga będzie :f
uuuuu ciekaweciekawe. Spodnie są okej, bluza lowe. Ten kaptur ( Tak to kaptur odkryłam to dumdumdum) jest ekhm dziwny a buty mam podobne. A makijaż lowelowe mocno lowe. No spoko. Poszukam ludzia, który to ma. 
EYKREEEEEEEEEEEEE!!! 
....
Nie ma :c ahh idę szukać dalej.
Albo..
Potem! Nie będę tracić czasu na takie głupoty.

Sprawdzę czy coś w sklepie jest.
Czekaj co ja miałam zrobić?
Aaaa no tak zobaczyć czy coś jest w sklepie.
....
Nic nie ma pfff.

A teraz czas na bardzo fascynującą rozmowę na Ekipie.
A Dis zawsze widzi te fascynujące rozmowy ale się nie odezwie bo.... nie. A potem się kurka dziwisz, że cię nikt nie zna xDDDD sadsad

O! Nowa wiadomość...
A to tylko aligatory ;--;
hmm.. co by tu porobić?
A zobaczę co tam za posty na momio wstawiają.

hmm.. nie wiem ale i tak dam lajka :f
Eeee... pominę to. Powodzenia (?)
To zgłaszamy.


Dobra nie ma nic ciekawego.
Może hmm.. zrobię look'a!

Na początek piegi. Potem jakaś koszulka i spódniczka....szelki...buty..iiii
Wyglądam tak jak zawsze! Ale się napracowałam! 

Albo hmm... ubiorę się w to co miałam. Nie będę chodzić co chwilę w tym samym.

Dobra idziemy wyszpiegować jakiegoś ludzia! 
*1 później*
Dobra już odkryłam połowę tajemnic momio yuolololololo

A idę komuś momo pospamić. 
Ludzie to uwielbiają hyhyhy....

A no tak wejdę na bloga już chyba 100000000000 raz tego dnia. Może by tak posta napisać ale o czym? Coś kreatywnego Dis dasz radę! 

(.............)

Więc jak widzicie Dis dała rade xD. Oto moja rutyna na momio. 
Myślę, że post wam się podobał i zapraszam do kolejnych! 
Papapap :*

~Disnow Blacki

3 komentarze:

  1. NIKT NIE LUBI JAK DIS DAJE MOMO (OD DZIŚ JESTEM NIKT)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że to dzisiaj piszę (XD), ale znalazłam jedną osobę z prezentem za zakup paczki ta osoba to EmoKicia. ;D

    OdpowiedzUsuń