Menu rozwijane

07 października 2016

Hot or Not #9


Wszystkie look'i oceniamy po kolei (nie wliczając honorowych), każda stylizacja na # zostanie umieszczona w hrn.
Skala ocen to: not, not+, hot/nothot- i hot.

Marcekinka
disnow blacki:
No to tak... Kolory są super i wgl. Ale no nic po za tym. Jedyne co mi się tak bardziej podoba to połączenie bluzki i butów.
Moja ocena to HOT-.
Marcekinka bez cekinka xD

Cermenina: Kolorystycznie jest ok, ale to nie wystarcza. Mam wrażenie, że wszystko jest z innej parafii. Sportowe buty, dziewczęcy top i spodenki. trochę taka skejt czapka oraz ten kolczyk. Wiadomo da się połączyć różne style, ale tu nie pykło. Twarz jest ładna. Niestety NOT+.

Azura
disnow blacki: Kocham te włosy i bluzkę. Makijaż jest przepiękny, super pasuje do stroju jak bym mogła dałabym HOT+ ale niestety mogę dać tylko HOT.

Cermenina: Jestem dziś złym gliną, ale ta stylizacja jest super! Nie trzeba wielu dodatków aby look był dobry. Jak dla mnie wszystko pasuje. HOT

Juki*-*Juki
disnow blacki: Strój banalny lecz fajny. Gdyby tego wianka nie było... Psuje on cały look. Moja ocena to HOT/NOT.

Cermenina: Okeej, dół jest spoko. Coś złego zadziało się u góry. Same włosy, bądź sam wianek na innym fryzie byłby super. Ewentualnie jakiś dodatek na dole w mocnym kolorze. Ciężko mi jest teraz to ocenić. HOT/NOT.

Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Nie gryziemy! Ok, po tym jak skończyłam pisać, jednak gryziemy.

Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz