Menu rozwijane

15 października 2016

20 000!


Jak zapewne większość z Was zauważyła, na blogu mamy już 20 tysięcy wyświetleń! Myślałyśmy co by z  tej okazji zorganizować. Niby zwykły konkurs byłby okej, ale to nie jest nic specjalnego. 


Razem z paroma czytelniczkami wymyśliłyśmy, że zorganizujemy blogowy czat/imprezę. Będziemy po prostu rozmawiać, grać w jakieś gry i takie tam. Znalazłam fajną stronę, na której można używać mikrofonu, włączyć kamerę czy też po prostu pisać. Wszystko to będzie opcjonalne. Na pewno ja (cer) i dis będziemy siedzieć na kamerkach. Jak ktoś nie chce może po prostu pisać, bądź mówić. Parę osób zadeklarowało już się do udziału, więc mam nadzieję, że trochę nas będzie. Wydarzenie zaplanowałyśmy na najbliższy piątek ok. godziny 16. Więcej informacji pojawi się na blogu. Tutaj możecie zobaczyć jak to wygląda:

(dowiedziałam się, że muszę kupić nową kamerę, bo jakość jest be.< dis tak powiedziała:( )

Zostało mi tylko Was zaprosić!
Podoba Wam się tego typu wydarzenie?

16 komentarzy:

  1. Na najbliższy piątek? No to spoko, może będę :) Gratuluję 20 tysięcy :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu super! A dałoby sie przesunąć tak na 18? Bo do tej godziny nie mam za bardzo dostępu do komputera ;/ ale jak nie to nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz może tak być, ze nawet do po 18 będziemy gadać więc się załapiesz. Ale to raczej też nie ostatnie takie coś xD. Jeśli wszystko wyjdzie to będzie więcej takich "imprez" xD
      ~Dis

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. A czy ta stronka działa na smartfonach i czy dostaniemy linka ?

      Usuń
    2. Link będzie. Jak się dziś spiknę z dis to zobaczymy czy pójdzie na telefnach. ;d Wiemy już, że na pewno nie pójdzie z systemem operacyjnym microsoft'a. Nie ma tam apki.

      Usuń
  4. Fajny pomysł
    Gratki 20 tysięcy wyświetleń 😉

    ~ miastowa ~

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chcę do tej grupy ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) i gratki za 20k ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też B) XDD
    Mellanie^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Godzina i dzień idealny, być może przyjdę.

    Gratuluję 20k wyświetleń dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń