Menu rozwijane

22 października 2016

Nabór na redaktorów.


Cześć, zauważyłam, że ostatnio na blogu piszę tylko razem z dis. Z tego powodu chciałabym przeprowadzić rekrutację.

Jak to wygląda?
Osoby, które zostaną wybrane, dostaną okres próbny. Po jakimś czasie zapytamy czytelników czy dana osoba ma zostać. Wtedy na stałe dołącza się do ekipy.

Jakieś tam wymagania.
Przede wszystkim jest to umiejętność posługiwania się bloggerem. Bez tego ani rusz. Oprócz tego ważna jest dla nas stylistyka i w miarę dobra ortografia. Są to dwie najważniejsze rzeczy. Wspomnę również o jakimś czasie, który trzeba poświęcić na napisanie postów min. 2-3 razy w tygodniu. Każdy pisze o czym chce, oczywiście jeśli temat, który omawia to prawda.

Jak się zgłosić?
Zgłaszajcie się w komentarzach. Tym samym zweryfikujemy czy macie konto google (nie zgłaszamy się z anonima). Wystarczy tylko, że w skrócie opowiecie coś o sobie i odniesiecie się do wymagań. Nie zapomnijcie zamieścić swojego nicku z momio.


Mam nadzieję, że ktoś się zgłosi. Powodzenia!

17 komentarzy:

  1. Heh, Uszanowanko ^^ Mój Nick na Momio to Spektra7x7 i myślę, że możecie mnie już znać (albo przynajmniej mojego kota ;)) Co do posługiwania się blogerem, ortografii itd. wydaje mi się, że nie jest źle xD Możecie to zobaczyć na moim blogu: justspektra.blogspot.com To by było na tyle :P Pozdrawiam ^^ xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Emmm...więc, też bym chciała się zgłosić (: moja ortografia nie jest zła i ładnie i spójnie to wszystko wyglada c: nie twierdze, ze sobie poradzę, ale można spróbować ;v Chciałabym byc w waszym zespole tak bardzo noo haha ~xwitexxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nie trzeba przedstawiać... Bloger umiem podstawy, ale nie jest to jakiś większy problem się douczyć. Ortografia na niskim poziomie nie jest,drobne nierażące błędy zdarza mi się pomylić. Często znajduje nowości na momio np. nowe rzeczy w sklepie, lub nowy prezent za zakup momio+

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... Nad wstąpieniem do jakiejkolwiek redakcji zastanawiam się dosyć długo, ponieważ wliczam w to: moją szkołę, naukę, czas wolny itd... Często sprawdzam Snapa i IG Momio, dlatego to, co jest szybko Wam przekazuję. Niestety sądzę jednak, że się nie wyrobię - nawet napisanie posta na moim blogu sprawia mi trudność - wszystkie edity i pomysł, aby post był estetyczny i łatwy do odczytania, a co będzie tu? Bardzo trudna decyzja :"<...
    Mellanie

    OdpowiedzUsuń
  5. MaybeSally ;) ja już się wcześniej zgłaszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ortografia 5/5 ;) Często robię duże opisy rzeczy i grafiką zajmuję się od niedawna <3
    Jeżeli chodzi o ss'y to nie ma problemu ;) Styl - raczej mam, doradzam niektórym osobą na Momio i ogólnie sama (chyba) dobrze się ubieram ;)
    Jedynym problemem może być brak czasu... nauka, szkoła... ale najczęściej gdy w środku dnia nie mam czasu to robię wieczorem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chciałabym dostać się na bloga na momio jestem ekipa budowlana : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm...Jestem Ania, a na Momio Anik950. Ortografię mam 10/10 :P Lubię pisać, i uwielbiam ten Blog <3 UMIEM ŚWIETNIE OBSŁUGIWAĆ BLOGGER ;)W swoim czasie też prowadziłam Bloga na Bloggerze ale przestałam :/ Pisałabym posty, wtedy kiedy tylko ktoś by mi powiedział o czymś ciekawym, lub po prostu byłyby nowe ubrania, nowe prezenty, konkursy itp. Mam nadzieje że zostanę redaktorką na tym Blogu bo o tym marzę <3 A jeżeli byście mnie wybrały, to będę uradowana! A z tymi postami, mam dość dużo czasu w niektóre dni, więc na pewno bym pisała regularnie. Mam nadzieje że wybierzecie mnie na okres próbny :) A z SS'ami nie ma problemu ^-^
    ~Anik950

    OdpowiedzUsuń
  9. No i wchodzę często na Momio xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Momio nazywam się Jula232, sama prowadzę bloga jula232.blogspot.com, wszystkie punkty wymagane są good. Mogłabym prowadzić z jedną serię.
    Pozdr Cer c:
    ~`Jula232

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm...
    Pozwólcie, że się przedstawię C:
    A więc na momio jestem Kozlix uroczą kózką z wielką wyobraźnią.
    I w sumie mega przyjacielska, idealna do tulenia <3

    A co za tym idzie?

    Genialne posty! 8)
    Ortografia lv: PerfectV2
    Chętnie spróbuję swoich sił na waszym blogu.

    Pozdrawiam serdecznie,
    I dziękuję za uwagę.
    *Wasz Bywalec*

    OdpowiedzUsuń
  12. Na Momio nazywam się lolka108. Umiem posługiwać się Bloggerem, mam dwa inne blogi. Uwielbiam waszego bloga, więc pomyślałam, że mogłabym się zgłosić. Mam dobrą ortografię i stylistykę. Myślę, że znajdę jakąś kategorię dla siebie. Oczywiście dam radę być też aktywna,a nawet więcej niż trzy razy w ciągu tygodnia.
    Pozdrawiam, buziaki <3
    ~lolka108

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym chciała ;D
    Ortografię mam dobrą, bloggerem umiem się posługiwać (kiedyś miałam własnego bloga), a na Momio jestem pod nickiem ytuberka.

    OdpowiedzUsuń
  14. *Nigdy nie brałam udziału w poszukiwaniu redaktorów,więc...xD*

    Dobra nie będę już paplać nieciekawych rzeczy tylko się przedstawię. :')
    _________________________________________________________
    Więc tak...Na Momio nazywam się Cake124. Tak - Umiem wystarczająco posługiwać się bloggerem,ponieważ ja też prowadzę swojego własnego bloga.
    Jeżeli chodzi o ortografię to powiem tyle...Nie piszę źle i raczej moja ortografię bym oceniła na: 5/5. xD

    A teraz opowiem coś o sobie. Mam na imię Kasia,no..lubię placki. xD *Dobra Kaśka ogarnij się,mów na temat*
    Może zacznijmy od początku. x'D *Ten stres*.

    Dobra,mam na imię Kasia i mam 12 lat. Jestem taką *szaloną* osóbką,ale umiem się opanować i być normalna. xD
    Interesuję się malarstwem - a dlaczego? Bo wszyscy mówią,że "ładnie" rysuję. ;-; Bardzo lubię grać w Momio i jestem na nim prawie codziennie. Czasami się nawet zdarza,że wchodzę na Momio co parę minut,bo *tęsknie*. x'D

    No jestem dość kreatywna i bardzo,bardzo,baardzo NIE za szkołą. Szkoła to zło...

    Enjoy. :D

    Pozdrawiam bardzo serdecznie i mama nadzieję,że może uda Mi się zostać redaktorką tego bloga. :*

    ~Pan Cakeiusz/aka Kasia~

    OdpowiedzUsuń
  15. Łoooo hooo, za 'moich' czasów nie było tak dużo zgłoszeń. C:

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmmm... a więc tak jestem Martyna. Tajemnicza ale zarazem szalona osóbka. Miałam swojego bloga i aktualnie zakładam nowego. Interesuję się modą uliczną Japonii, mangą, anime, akrobatyką. Na momio jestem po pare razy dziennie nick; Marti2904. Chciałabym spróbować swoivh sił na blogu, ponieważ sama go czytam.
    ~xAkaii

    OdpowiedzUsuń