Menu rozwijane

29 października 2016

Kim właściwie jest MaybeSally?


 Hejo^^
To znowu ja!
Dzisiaj przychodzę do was z...
faktami o mnie!

Pomyślałam że skoro jestem redaktorką
(okres próbny) powinnam napisać w ogóle
kim jestem.

Chciałam abyście mnie bliżej poznali,
moje zainteresowania i słabości...


Dlatego tak na początek
napiszę 20 faktów o mnie:


1. My name is Alicja (Mam na imię Alicja)
2. Mam 13 lat <3
3. Mieszkam w Warszawie,
a dokładniej nie powiem xD
4. Nie lubię placków xD
5. Nie lubię pokazywać się
w sieci ponieważ jestem brzydka :c
6. Nikt mnie nie lubi xD
Zapytajcie Cer ona wam wszystko powie xDD
7. Lubię pisać xD i ^^
8. Jestem za szczera ^^
9. Chodzę do szóstej klasy
10. Uwielbiam pisać na tym blogu
bo jest tutaj super atmosfera i megga osoby xD
11. Mam psa i brata (nie wiem co jest
głośniejsze xD)
12. Mój brat ma 5 lat
13. Lubię szpinak,
14. Piwnice i małych chłopców xDD
15. Ale za to nie lubię wątróbki ^^
16. <------ tego się urodziłam
17. <------ to jest moja naj liczba
18. Tańczę, gimnastykuje, gram na kompie,
rysuję i piszę posty
19. Miałam na koniec 6 z angola i historii
20. I Love LP, Selena Gomez,
The Chainsmokers, Perciego Jacksons
i BAM!

I to są moje fakty, faktami.
Mam nadzieję że wam się podobało!



Papatki :*



3 komentarze: