Menu rozwijane

27 października 2016

InstaMaybe #2

Hejo^^
To znowu ja!
Dzisiaj przychodzę do was z...
instagramem!


Post wstawiono 2 godziny temu<3


Instagram:
@momio_official



To może nie przeciągajmy i zacznijmy!




Tłumaczenie:

,, Uczucie Halloweenowe jest już w górze, zarówno jak i na Momio
i pod hasztagiem #momio <emotikony>
Dzięki za wszystkie przerażające i cool edity!"

Jeżeli chcecie dowiadywać się o nowych postach (wcześniej xD)
na instagramie to zapraszam do zaobserwowania!



I to będzie na tyle!
Mam nadzieję że post się spodobał i ogólnie cała
ta seria<3







Papatki :*

3 komentarze:

  1. Posty są fajne, ale tłumaczenie już niekoniecznie. No niestety tłumacz google nie bawi się w konstrukcje, lepiej aby tłumaczenie było wykonane przez ciebie, oczywiście tym tłumaczeniem przez googla można się sugerować, ale nie kopiować, taka moja sugestia na przyszłość, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kopiowałam z tłumacza google ;) na początek sprawdziłam (przy użyciu tłumacza) następnie z sowich umiejętności pozmieniałam resztę ;) Ale cieszę się że patrzysz na szczegóły

    OdpowiedzUsuń