Menu rozwijane

09 października 2016

Pierwsi użytkownicy na polskim Momio.


Pamiętam jak jeszcze prowadziłam listę animo. Czasami miałam taki problem, że niektóre osoby chowały swoje zwierzaki. Jednak wpadłam na pewien pomysł 'dotarcia' do ogrodów animo. Podobnym sposobem pokażę Wam pierwszych użytkowników na polskim Momio.

Mój sposób jest bardzo prosty. Wystarczy tylko wejść na profil jakiegoś użytkownika i podmienić liczby. W ss'ach specjalnie nie ucięłam paska żebyście zobaczyli na czym to polega.
Wszystkie konta są raczej kontami testowymi nie licząc 1-3.

Postanowiłam umieścić tu zdjęcia pierwszych dziesięciu.

1.

2.

3.

4.

5.

6,7,8 i 10. Nie ma

9.


Dzięki za czytanie!
Zachęcam Was do sprawdzania dalszych numerków.
Zapewne kogoś jeszcze znajdziecie.

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny sposób^^, już idę poszukiwać innych >.<

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Dokopałam się do początków Momiowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma też 11 osoby, a 14 osobą jaka założyła polskie Momio jest Rita,12-Chico,13-Mikael, a ja mam numerek...6617122... WOW! A VeRa ma 619473

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam to 2 raz, i nadal nie mogę rozkminić jak to zrobić XD Ale fajny pomysł c: :3 /Roksana997

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, że to stary post, ale sprawdziłam niektórych z tych podanych i nie którzy byli na Momio w lutym/styczniu tego roku O.o

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg nie wiedziałam o tym! dzięki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja byłam na momio od 2015

    OdpowiedzUsuń