Menu rozwijane

28 października 2016

Nowe ubrania - Wilkołaki i Wampiry

Witam!

Dzisiaj z rana wyszła nowa dostawa wilkołaczo-wampirzych ubrań!
Zobaczmy więc, co możemy w niej zakupić!


 Strój jak strój. Dość kiczowaty.



 Koszulki śliczne.  Szczególnie ta pierwsza i trzecia.
Druga nie przypadła mi do gustu aż tak bardzo.



Spodnie są ok, ale spodziewałam się czegoś więcej po tych wampirzych.



 Bardzo ładne buty, natomiast te wilkołacze mogły by być odrobinę tańsze.


 

 Z tego wszystkiego najbardziej spodobała mi się ta niebieska poświata. Reszta rzeczy nie trafiła w mój gust.


 

 Fryzury średnio mi się podobają. Na ile jestem w stanie wyobrazić sobie całkiem ładny look z "włosami wilkołaka", tak wątpię by ktoś używał "fryzury wampira" na co dzień.



 Bardzo ładne kolory szminek. Pasują do wielu stylizacji.



 Ogony... Po prostu ogony.



 Pelerynki to są świetne. Druga i trzecia trafiły do mojej szafy.


 

 Bardzo lubię te makijaże. Warte swojej ceny.



Średnie.



 Soczewki są trochę... Przerażające?


Podobają wam się nowe ubrania?
Kupicie coś z tej dostawy?

3 komentarze:

  1. Kupie tylko oczy reszta mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. COOO ? Te długie włosy były za 5 szafirów? Spktra o której dzisiaj byłaś, ja o szóstej i włosy kosztowały normalnie 6 szafirów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie, wszystko jest... takie żulowskie xD moim zdaniem, ładna jest tylko szminka.
    ~zdzisio~

    OdpowiedzUsuń