Menu rozwijane

26 października 2016

Hot or Not#14 Tydzień z Hot or Not


Wszystkie look'i z #mymomiohot oceniamy po kolei (nie wliczając honorowych), każda stylizacja na # zostanie umieszczona w hrn.

Skala ocen to: not, not+, hot/nothot- i hot

Juki*-* Juki
Disnow Blacki:
Nosz witaj znowu xD. 
Look fajny na Halloween. No co mam powiedzieć. Fajny look.
Moja ocena to HOT.

Cermenina: Juki zrobiła fajny look! Mam wrażenie, że biżuteria trochę nie gra, ale poza tym jest ładnie. HOT

Ziomeczk
Disnow Blacki:
Poprawny fajny look. Pasują do siebie elementy.
Moja ocena to HOT.

Cermenina: Dosyć prosta baza z ładnymi dodatkami. Mam wrażenie, że czegoś tu brakuje. Zdecydowanie HOT-.


Ema 2000
Disnow Blacki:
Fajny, słodki look. Wszystko fajnie do siebie pasuje. 
Nie pasuje do tematyki Halloween, które już za progiem ale mnie się look mega podoba. Moja ocena to HOT. 

Cermenina: Kałaii!!1ow1 Kolejny dobry look! Nie pasuje tu zestawienie kotek-panda. Zdecydowanie zdjęłabym te uszka. Jednak nie odbiera to stylizacji uroku. HOT-

Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz