Menu rozwijane

23 października 2016

Look'i Dis i gości #5


Hej! Tu Dis, Cer i Mellanie.
Coraz nas więcej ^^.
Postanowiłyśmy zrobić look z brwiami.
A oto nasze look'i:

Disnow Blacki:
Musiałam zrobić coś z tymi bjuti włosami. Taki luźny look. No a królika przedstawiać wam nie muszę.

Mellanie:
Hmm... Było to dla mnie WIELKIE wyzwanie, ponieważ (u mnie) brwi do niczego nie pasują ;-;. Jeżeli chodzi o ich kolor... No nie wiem, najbardziej mi się tu wpasowały xD. Cały look jest upodobniony do tego, który noszę na co dzień^^. Tak podsumowując... mogło być lepiej :">, ale (mam nadzieję) nie jest najgorzej ;P. Dziękuję za wybranie mnie do posta, na moim ulubionym blogu c:

Cermenina:
Ja tu tak w bonusie. :d Bardzo chciałam użyć 'większych' brwi. Ostatecznie wyszła mi dosyć mocna stylizacja. Myślę, że w tym zestawieniu brewki wyglądają w porządku.

~Disnow Blacki

8 komentarzy: