Menu rozwijane

24 października 2016

Hot or Not#12 Tydzień z Hot or Not


Wszystkie look'i z #mymomiohot oceniamy po kolei (nie wliczając honorowych), każda stylizacja na # zostanie umieszczona w hrn.
Skala ocen to: not, not+, hot/nothot- i hot


Tym HorN rozpoczynamy tydzień z Hot Or Not!
Cieszycie się ? ;)

Miastowa
Disnow Blacki:
Ogólnie look jest bardzo ładny. Fajne kolorki i wgl. Jedyne co tu nie pasuje to buty. Moja ocena to HOT-. Minus za buty ;) Bo psują one jednak tak fajny look.

Cermenina: Na pierwszy rzut oka nic mi tu nie pasowało. Po bardziej wnikliwym przyjrzeniu widać, że problem tkwi w butach. Oprócz tego, look jest okej. HOT/NOT

ZuzaSweetLove
Disnow Blacki:
Miał xDD. Look dla miłośników kotów. Bardzo ładny look. Jedyne co to zmienić odcień szminki i będzie super. Moja ocena to HOT-. Minus za szminkę, ale wystarczy ją zmienić i będzie super.

Cermenina: Taka tam przeciętna stylka. Powiedziałabym, że idealna do szkoły. Tak mi się kojarzy. Nie do końca podoba mi się zestawienie panda, kotek (torebka) i kratka. Mimo to look jest fajny. HOT/NOT

LenQa30
Disnow Blacki:
Ło Jezu xDD. Nic mi tu za bardzo nie pasuje. Jedyne co jest zgrane to oczy, bluzka i pies oraz makijaż, szminka i buty. Spodnie i włosy nie pasują do reszty.
Moja ocena to NOT+.

Cermenina: Z jakiegoś powodu podoba mi się ta stylizacja. Gdyby zmienić tu buty i ew. makijaż byłoby naprawdę dobrze. Look ma potencjał. Kolejne HOT/NOT


Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

3 komentarze: