Menu rozwijane

18 października 2016

Hot or Not #11


Wszystkie look'i z #mymomiohot oceniamy po kolei (nie wliczając honorowych), każda stylizacja na # zostanie umieszczona w hrn.

Skala ocen to: not, not+, hot/nothot- i hot

ANGELINA24
disnow blacki:A więc dzisiaj jestem dobrym gliną ^^. Look jest w takim słodkim stylu ale wpasowuje się w jesień. Taka słodka laseczka xD. Wszystko super pasuje ale... ta narzutka mogłaby być innego koloru. Moja ocena to HOT-. 

Cermenina:Szczerze to nie wiem co o tym myśleć. Niby taki jeden wielki misz-masz różnych stylów, ale dosyć ładnie to wygląda. Tak po prostu HOT/NOT.

Juki*-* Juki
disnow blacki:Witaj znowu Juki xD. 
Powiem tak CHAOS. Niedopasowany chaos. Look nie za bardzo mi się podoba.Nie wiem co jeszcze napisać. Moja ocena NOT+.

Cermenina: Jako tako look jest w porządku. Tylko te koraliki na włosach. Jak dla mnie psują całość. HOT/NOT

Bu.sia
disnow blackiTen look przypomina mi taką kuchareczkę. Jedyne co mi się nie podoba to makijaż. Za mocny. Moja ocena to HOT-.

Cermenina: Jezujezu, co wy macie z tą kucharką (nie mówię tylko o dis). Osobiście bardzo lubię stylki Busi. Są minimalistyczne, ale fajne. Rozumiem mniej więcej zamysł. Jest to stylizacja właśnie tego typu. Miło jest widzieć połączenie bluzki z sukienką na Momio. Mogę powiedzieć, że jest to obecnie dosyć częsty zabieg jeżeli chodzi o modę, ale niestety nie na naszej gierce. Myślę ciągle co tu wystawić. Niby stylizacja jest bardzo prosta, ale ma fajny pomysł na siebie. Jest tak poprawna, że nie wiem co powiedzieć. Srebro do srebra, fajnie kontrastujący makijaż. Comitam dam HOT.

Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz