Menu rozwijane

29 października 2016

Nowe_Loczki_Sally #2




Hejo^^
To znowu ja!
Dzisiaj przychodzę do was z...
nowymi look'ami<3



Nareszcie nowa dostawa!
,,Wampiry i Wilkołaki"

Zrobiłam dwa looki 
jeden przedstawia wampira,
a drugi wilkołaka!

Napiszcie w komentarzu który
look jest lepszy ;)

Pierwszy wampir:


Robiąc look skupiłam się
nad tym aby kolory były intensywne
i wyraziste. 
Chyba mi się ot udało,
jedyne z czego nie jestem zbytnio zadowolona
to włosy...
Gdyby był i inny krój to lepiej by pasował...
No ale mówi się trudno!



Drugi wilkołak:



Tutaj skupiłam się aby look
był taki poniszczony oraz brudny.
Jedyne z czym miałam (i mam) wątpliwości to oczy,
bo takie neonowe to raczej ma... hmm...
nietoperz?
No ale dzięki nim ten look staje się 
trochę unikatowy,
zwraca uwagę.


I to są moje dwa looczki<3

Zobaczymy który wam się bardziej podobał
(nie zapomnij napisać komentarza)




I to na tyle!





Papatki ;*

1 komentarz: