Menu rozwijane

25 października 2016

Nowa redaktorka - czyli MaybeSally

Hejo^^

Jestem nową redaktorką<3
Mam okres próbny dlatego nie wiadomo czy zostanę tutaj
na stałe ;)

Może zacznę od przedstawienia się!
Na momio nazywam się MaybeSally 
W realu nazywam się Alicja,
mam 14 lat oraz jestem wielką marzycielką!

Moim hobby jest taniec, akrobatyka, pisanie
(opowiadań, postów itp.) i jeszcze wiele więcej ...

Będę tu pisać o...
nowościach, o sobie (żebyście lepiej mnie poznali) 
i może jeszcze (jeżeli Cermenina pozwoli) zrobię serię o modzie
i o... (to tajemnica)

Ogólnie zapraszam do znajomych na momio ;)
Mam 57 level i zadanie z matmy xD

Mam nadzieję że spodobają wam się moje posty
i ogólnie cała ja<3


O i tu jeszcze mój look dla ozdoby ;)





A tu drugi który jest jednym z moich ulubionych<3




(akurat tak się trafiło że dwa razy ,,maska" pieska)










Papatki :*

9 komentarzy: