Menu rozwijane

21 października 2016

Będę mieć marzenia... Brwi w sklepie.

Hej! Wchodząc na profil pewnej osoby zobaczyłam wiadomość, że dodali brwi do sklepu.
Zdziwiłam się bo wchodziłam do niego i nic nowego za bardzo nie było.
A tu patrze a tam BRWI. Jest ich naaaaprawdę dużo. To fajne ;)
Jakieś jedne mogły mi się powtórzyć bo jest ich dużo i są podobne.
Kupię sobie wszystkie jak nazbieram diamenty i kupię fryzurę za momio+.
Bardzo fajnie, że je dodali. Teraz czekam jeszcze na podkolanówki ^^.
Jest 18 par brwi. Każde po 350. Jeśli bedziecie chcieli mieć wszystkie zapłacice 6300.

~Disnow Blacki

3 komentarze:

  1. Chcę podkolanówki *^* Jeśli są brwi może wkrótce będą. Cza zacząć oszczędzać xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super : )
    Brwi były też wczoraj u chłopaków

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super,że powróciły brwi. *^* Tak tęskniłam za nimi. ♥

    OdpowiedzUsuń