Menu rozwijane

16 października 2016

Look'i Dis i gości #1

Hej! Tu Dis i LenQa30. 
Nie, od razu mówię, że nie jest nową redaktorką ;).
Postanowiłam zrobić serię gdzie będę robić look'i z innymi osobami, które nie są redaktorami aby jeszcze bardziej mieć z wami kontakt ^^.
A więc na pierwszy ogień pójdą WROTKI z serialu "Soy Luna".
Z tych 3 par miałyśmy jedne i zrobić z nimi look. 

LenQa30:

Look został zainspirowany kolekcją z SoyLuny. Jest to taki serial, ale to nie o tym. Look mi się podoba. Połączyłam z nim moje ulubione rzeczy ^^

Disnow Blacki: 
A ja postanowiłam zrobić coś innego. Zrobiłam z siebie chłopaka na wrotkach i fioletowej czapce xD. Królika nie ma bo uciekł. 

Jak podoba wam się taka seria? Może następną osobą, z którą napiszę będziesz ty ^^

~Disnow Blacki

6 komentarzy: