Menu rozwijane

19 października 2016

Pomocnicy Jack'a


Przez ostatnie wydarzenia mam ochotę podsumować jako tako skład moderatorów. Przez te kilka miesięcy trochę się pozmieniało. Przygotowałam dla was taką małą historię helperów Zapraszam!

15 września 2015 roku Jack na swoim profilu ogłosił nabór. 8 grudnia 'casting' został zakończony. Tak przedstawiał się wtedy cały skład:



W porównaniu do innych Zioomka za długo moderatorem nie była. Poza tym ciężko znaleźć jakiekolwiek informacje. Konto zostało usunięte. 


edit:Popytałam różnych użytkowników. Dostałam ss od użytkowniczki mellisa. Dzięki! Przynajmniej czegoś się dowiedzieliśmy.


Nie mogę znaleźć daty włączenia FoxeyPhotos do ekipy. Pierwszy wywiad jaki 'wykopałam' pochodzi ze stycznia 2016. Załóżmy, że Foxey została wybrana gdzieś na przełomie 2015/2016. Kiedyś zapewne zdobędę potrzebne info i je dodam.


Jakiś czas temu grono pomocników Jack'a zmniejszyło się o trzy osoby. Są nimi: mineralarrow, LadyAleksa i oliwiusz. Tym razem znalazłam pewną informację i postanowiłam dopytać się moderatorki werxka. Podziękowania za szybkie odpisanie!


Ss pochodzi z komentarzy pod wpisem mineralarrow.


W sierpniu 2016 do ekipy dołączyła LanaBanana.


Większość z nas zapewne już wie o czym napiszę. Stało się to na dniach. FoxeyPhotos odeszła, ale nie na stałe. Zmieniła swoją nazwę. Nie wiem czy powinnam, więc Wam jej nie podam. Wszystko wyjaśniła wpisiem na swoim profilu. Polecam przeczytać całość. Przytoczę tylko ważny dla nas fragment.


Obecny skład: AngelBoy, LanaBanana i werxka. Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam.  Okej, potwierdziłam to. Informację znalazłam na blogu Eykre, polecam i zapraszam. Link do owego posta. Zobaczymy co będzie dalej. Zapewne dołączę ten artykuł do zakładek i z czasem uzupełnię. Dziękuję za czytanie! Do następnego.

październik 2016
Do ekipy dołączyła nowa moderatorka o nicku Nightmare.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz