Menu rozwijane

13 października 2016

Hot or Not #10


Wszystkie look'i z #mymomiohot oceniamy po kolei (nie wliczając honorowych), każda stylizacja na # zostanie umieszczona w hrn.
Skala ocen to: not, not+, hot/nothot- i hot.

Mellanie
Cermenina: Taka ładna, typowo dziewczęca stylizacja. Mogę się tylko doczepić tego, że parę elementów gryzie się ze sobą. Nie jest to tutaj wielki problem. Muszę pochwalić połączenie tej dżinsowej kurtki ze spodenkami. Super to razem wygląda. Moja ocena to HOT-.

disnow blacki:
Bardzo mi się ten look podoba. Super wszystko dopasowane. Jedyne co mi tu nie pasuje to choker. Moja ocena to HOT-.

Juki*-*Juki
Cermenina: Znowu Juki! To chyba już czwarty raz. Full czarna stylizacja, no okej. Byłoby dosyć fajnie, ale bluzka bądź spodnie do wymiany. Jako tako jest naprawdę spoko. Myślę, że HOT/NOT to dobra ocena.

disnow blacki:
Hmmm...  jedyne co podoba mi się w tej stylizacji to twarz, włosy i kapelusz. Reszta... a i buty są oki.
Moja ocena to NOT+.

GoldTigger
Cermenina: Dosyć fajnie i poprawnie. Taka tam dwukolorowa (już nie licząc włosów) stylizacja. Doszukując się detali można zauważyć złoto na bluzce, które niezbyt pasuje do reszty dodatków. Jednak jest to tak mało widoczne, że nie będę tego liczyć. Ogólnie odjęłabym kolczyki i dodała coś dla przełamania barw. HOT/NOT

disnow blacki:
Stylizacja jest fajna ale na serio? Te spodnie...
Moja ocena NOT+.


Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

5 komentarzy:

  1. Dziękuję ślicznie^^
    Mellanie
    (Tak, znowu nie chciało mi się logować xD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na następne
    Ciekawe jak mój look będzie oceniony

    ~miastowa~

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym być w następnym hot or not? xD tzn. chyba 17 xD
    ~zdzisio~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należy tylko się zgłosić. Wszystkie looki oceniamy po kolei ;d

      'Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
      Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!'

      Usuń