Menu rozwijane

26 października 2016

Must Have Naho #1

 

Dzisiaj chciałabym wam pokazać pierwszą część moich ulubionych ubrań na Momio.
Praktycznie każdy mój look zawiera chociaż jedną z nich.

 

Zaczniemy od moich ulubionych soczewek (ciężko się domyślić, biorąc pod uwagę, że są na prawie wszystkich moich lookach) Lubię szare oczka.

 

Te włosy to mistrzostwo świata - pasują praktycznie do wszystkiego, a same w sobie są ładne. 
Czego chcieć więcej?

 

Moje ukochane buciki, które zostały niedawno wycofane 
Na szczęście dużo szczęśliwców je posiada i mogą teraz nimi szpanować.

 

Z tymi spodenkami nie mam chyba nawet Looku, ale lubię je... Tak po prostu...

 

Ta koszulka również należy do grupy dość uniwersalnych ubrań 

 

Chyba nie mam Looku, w którym nie miałabym założonych rzęs. 
Bez nich oczy mojej postaci wyglądają tak...
Łyso? 
Jakby im czegoś brakowało.

 

No! A teraz Must Have nad Must Have'ami.
Najlepsza  rzecz jaką mogliśmy znaleźć w sklepie.
Zacznijmy składać pokłony osobie, która go stworzyła
Wianeeeeeek!
 *Fanfary w tle*
Po prostu go uwielbiam!

I to by było na tyle z dzisiejszych ulubionych ciuszków!
Napiszcie w komentarzu, jeśli chcecie więcej takich postów.

 

1 komentarz: