Menu rozwijane

28 października 2016

Nasze Metamorfozy #1

Cześć. Ja i Pejpier-mój dzisiejszy gość wzajemnie odnowimy sobie nasze look'i.
Stary look Pejpier
Nowy look Pejpier

Troszkę pozmieniałam, jednak włosy, oczy, czapka, brwi, jeansy i okulary
są takie same. Dodałam rzęsy (standardowo), użyłam podobnej matowej
szminki. Look ogólnie powstał w odcieniach spokojnych: beż, szary. Ubrałam
podobną kurtkę, dopasowałam do niej sweterek i botki. Myślę, że ładnie wygląda.

Mój stary look
Mój nowy look (po przeróbce Pejpier)

Oto pierwszy look Lolki wykonany od nowa przez mnie. Zmieniłam spodenki, koszulkę, włosy oraz buty. Dodałam do tej stylizacji makijaż, soczewki i piercing. Wykonałam ten look na niebiesko.
Jak ocenicie metamorfozy?
Czy chciałbyś być moim jutrzejszym gościem?
PolubiliÅ›cie mojÄ… seriÄ™? 

5 komentarzy: