Menu rozwijane

30 października 2016

KOT or Not#18 Tydzień z Hot or Not


Wszystkie look'i z #mymomiohot oceniamy po kolei (nie wliczając honorowych), każda stylizacja na # zostanie umieszczona w hrn.

Skala ocen to: not, not+, hot/nothot- i hot
 +ocena specjalna w tym jedynym HorN NOT- i HOT+
Blackivip
Disnow Blacki:
Taki normalny biały strój. Taki zwyczajny. Ten choker.. nie jestem przekonana ale nie jestem na nie. Moja ocena to HOT-.

Cermenina: Bardzo podoba mi się tutaj góra. Dół jest zwyczajny, usunęłabym naszyjnik. HOT-

BonyKnees
Disnow Blacki:
To żart? To jakaś masakra. Te kolory... matko. Te włosy.. No nie żartuj sobie tak Bony.Ta szmata na głowie.. matko. Wstaw coś lepszego bo to, to ja nie wiem co to ma być. Najgorszy look jaki widziałam. Moja ocena to NOT-.

 A teraz bez żartów. Look jest poprawny ładny. Jedyne co bym tu zmieniła to buty na jaśniejsze. Ta chusta na głowie trochę mi tu nie pasuje. Ale 
kolorystycznie i wgl jest okey. Moja ocena HOT-. o
Bony jest najfajniejszym momiowiczem, polecam go ♥ ( a teraz ubieraj się jak męski Disnołek xd)

Cermenina: Dlaczego zza tej chusty na głowie wystają włosy? To przeczy wszelkim prawom logiki! Nie wspomnę już nawet o brudnych rękach. Niestety NOT-.

Level
Disnow Blacki:
Bardzo ładna delikatna sukienka, pasuje do butów. Te włosy bardzo fajnie pasują do dołu a szminka dodaje charakteru. Moja ocena to HOT+.

Cermenina: Artyzm w najczystszej postaci. HOT++


To już koniec tygodnia z horn! Wracamy do normalnej kolejki oraz terminów. Posty z tej serii, tak jak poprzednio będą wychodzić co 2-3dni.

Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

1 komentarz: