Menu rozwijane

28 października 2016

,,Znajdź Różnicę"- konkurs


Hejo^^
To znowu ja!
Dzisiaj przychodzę do was z...
konkursem!

Polega on na tym że...


Zrobiłam dwa looki, które są do siebie podobne
ale mają kilka różnic.


Co trzeba zrobić:

- na momio w poście (nie pod postem konkursowym)
piszemy #Znajdź_Różnicę_Blog,

- następnie piszemy różnice które są na obrazku
lub jeśli się da to wybierając jedne zdjęcie
w edytorze zaznaczamy różnice
przykład:



Ja wybiorę wszystkie poprawne odpowiedzi 
i następnie wylosuję dwóch zwycięzców!


Jednemu podaruję momo jednorogie,
a drugiemu momo serduszkowe!!!


A o to zdjęcia look'ów na których musicie znaleźć 
6 różnic!




Można mieć tylko jedną szansę!

Nie jestem redaktorką na stałe więc nie mogę zapewnić
że konkurs będzie później dalej funkcjonował,
ale jeżeli bym została to taki konkurs robiłabym 
co 8 dni, a ze względu na to że momo (wysokie momo) 
długo się ładuje ;)
Choć w następnych konkursach może dodam prezenty...
ale nie obiecuję ,,gruszek na wierzbie" <3

Tylko dzięki wam będę mogła zostać, więc wszystko  
w waszych rękach! 


Macie czas do 2.11.16r. (wtorek)

W czwartek wyniki ;)
Powodzenia!


Jak czegoś nie wiecie 
to zgłoście się do mnie na priv na Momio 
(MaybeSally)







Papatki :*


1 komentarz: